تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش آلودگی هوا در صورت تولید بنزین یورو ۵ توسط پالایشگاه تبریز/ اگر دانشگاه‌‌ها وارد کار شوند مجبور نمی‌‌شویم برای خرید تکنولوژی 40 میلیون یورو پرداخت کنیم

ساعت: 19:17 منتشر شده در مورخ: 1396/10/08 شناسه خبر: 1267954

خدابخش گفت: سرمایه‌‌گذاری‌‌های لازم برای تولید بنزین یورو پنج صورت گرفته و با تحقق این امر شاهد کاهش آلایندگی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش ظهر امروز در همایش پنجمین دوره ایران تک با بیان اینکه بر اساس شاخص‌‌های استاندارد یکی از نیازهای اساسی ما معرفی شرکت‌‌های برتر است و این یک الزام در تداوم حیات شرکت‌‌های ما محسوب می‌‌شود، ابراز داشت: به ویژه پس از معضلاتی که بعد از سه برابر شدن نرخ ارز در سال۹۱ برای شرکت‌‌ها و صنعت‌‌ها صورت گرفت ، شاید فکر کنیم مشکل اصلی واحدهای تولیدی سرمایه در گردش است اما بروز نکردن تکنولوژی باعث خواهد شد بنگاه‌‌های ما توان رقابت با دنیا را نداشته باشد.

وی یکی از عمده دلایل آلودگی هوا را تردد خودروها دانست و تصریح کرد: پالایشگاه تبریز با کلی سرمایه گذاری که برای تولید بنزین یورو ۴ انجام داده با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌خواهد به یورو ۵ برسد و این در کاهش آلودگی خودروها موثر است.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه نوع موتور خودروها در میزان تولید آلایندگی تاثیر دارد، اظهار داشت: باید تکنولوژی را متحول کنیم و بعد از اینکه حتی ما به تکنولوژی می‌رسیم، دنیا یک قدم جلوتر می‌رود و امیدوارم در آذربایجان‌‌شرقی به این نتیجه برسیم و واحدهایی که ماشین آلات و ابزارهای قدیمی دارند بروز شوند؛ اینجاست که باید دانشگاه‌‌ها وارد کار شوند و برای خرید یک فکر 40 میلیون یورو پرداخت نکنیم.

انتها پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش آلودگی هوا در صورت تولید بنزین یورو ۵ توسط پالایشگاه تبریز/ اگر دانشگاه‌‌ها وارد کار شوند مجبور نمی‌‌شویم برای خرید تکنولوژی 40 میلیون یورو پرداخت کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..