تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدا و سیما برنامه های فرهنگی برای ایمنی در برابر زلزله تولیدکند

ساعت: 17:53 منتشر شده در مورخ: 1396/10/08 شناسه خبر: 1268531

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: سمت و سوی صدا و سیما در مسیر تولید برنامه های فرهنگی برای ایمنی در برابر زلزله برنامه ریزی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، فریدون بابایی  امروز  در همایش تجلیل از فعالان عرصه مدیریت بحران شهرستان خلخال و دستگاه های عضو در مدیریت بحران گفت: صدا و سیما نقش مهمی در فرهنگسازی دارد و باید سمت و سوی تولید برنامه های فرهنگی در صدا و سیما به سوی فرهنگسازی در مقابل ایمنی در برابر زلزله سوق یابد.

فرماندار خلخال به انجام مانور های مختلف از جمله ایمنی در برابر زلزله در مدارس ومراکز آموزش عالی اشاره وگفت: امسال شاهد کاهش آتش سوزی در شهرستان خلخال بودیم .

فرماندار خلخال به حوادث تلخ در خلخال در یکسال اخیر اشاره و با بیان اینکه حادثه خبر نمی کند بر لزوم فرهنگسازی و آموزش عمومی در جامعه تاکید کرد.

وی اززحمات راهداران ، امدادگران ، پلیس راه و سایر دستگاه های عضو در مجموعه مدیریت بحران شهرستان خلخال قدردانی کرد.

انتهای پیام/ خلخال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدا و سیما برنامه های فرهنگی برای ایمنی در برابر زلزله تولیدکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..