تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 یک جنگ سازمان یافته و درونی بود/ توهین به امام حسین(ع)خون مردم را به جوش آورده بود/8 ماه فتنه را 8ماه دفاع مقدس می دانم

ساعت: 14:03 منتشر شده در مورخ: 1396/10/07 شناسه خبر: 1267799

روایت دانشجوی بجنوردی از حضور در وقایع سال 88؛

دانشجوی پیشین دانشگاه امیرکبیر تهران با بیان اینکه نباید به فتنه 88 به چشم یک فتنه کوچک نگاه کنیم، گفت: فتنه 88 یک جنگ سازمان یافته و درونی و یک کودتای بسیار برنامه ریزی شده و بزرگ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجنا؛ اسماعیل کفاشی یکی از اساتید دانشگاه های بجنورد که در سال 88 دانشجوی دانشگاه امیرکبیر تهران بوده و شاهد اتفاقات فتنه 88 و 9دی است، در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: حرکت مردمی 9 دی و روز عاشور خاموش کننده فتنه بود و اگر چنین نبود شاید الان نظام و انقلابی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه فضایی که منجر به فتنه شد از بهمن سال قبلش آغاز شد،افزود: در آن زمان مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی هشدارهای لازم را به مردم می دادند و می گفتند این تجمع های خیابانی ممکن است موجب سواستفاده دشمن قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: بنده در زمان انتخابات ریاست جمهوری سرناظر شورای نگهبان در صندوق مسجد ارگ بودم که پر رای ترین صندوق تهران بود .

کفاشی تصریح کرد: شور و اشتیاق مردم برای رای دادن خیلی زیاد بود و این باعث شد که نوعی نشاط ملی در کشور ایجاد شود که متاسفانه در روز انتخابات شاهد برهم زدن این اوضاع بودیم.

نباید به فتنه 88 به چشم یک فتنه کوچک نگاه کنیم

وی گفت: آقای موسوی یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری ایران هنوز انتخابات به پایان نرسیده بود خود را برنده انتخابات اعلام کرد و از مردم خواست برای شادی به خیابان ها بریزند.

وی با بیان اینکه بیانه هایی که آقای کروبی و موسوی صادر می کردند اختشاش گران را به خیابان ها می آورد، عنوان کرد: اختشاش گران به خیابان ها می ریختند و به جان و مال مردم تعرض می کردند.

اسماعیل کفاشی تصریح کرد: بیانیه ای صادر شده بود که از میدان انقلاب تا میدان آزادی را شلوغ کنند ، ما خوابگاه دانشگاهمان نزدیک میدان انقلاب بود میدیدیم که تعداد اختشاش گران زیاد نبود ولی با همین تعداد کم جلوی ماشین ها را می گرفتند و مردم را کتک می زدند.

وی با بیان اینکه نباید به فتنه 88 به چشم یک فتنه کوچک نگاه کنیم، اظهار داشت: فتنه 88 یک جنگ سازمان یافته و درونی و یک کودتای بسیار برنامه ریزی شده و بزرگ بود.

وی عنوان کرد: دانشجویی که ماسک سبز بسته بود جلوی دانشگاه امیرکبیر کشته شد، سمت پایین خیابان فتنه گران بودند و سمت بالای خیابان نیروهای انتطامی و گروهی از بسیجیان حضور داشتند دقیقا دیدم آقایی که ماسک سبز بسته بود سنگی به طرف نیروهای انتطامی پرتاب کرد این جوان از پشت تیر خورد و افتاد کمتر از 30 ثانیه طول نکشید که 30 عکاس حرفه ای از این جوان عکس می گرفتند و فردا همان عکس چاپ شده دست جنبش سبز بود که از آن جوان به عنوان شهید را سبز یاد می کردند.

و یکی از طرفدارن جنبش سبز با آجر به سر من کوبید

این استاد دانشگاه گفت: جلوی در دانشگاه تهران هم تجمعی صورت گرفت که آقای نیلی رئیس دانشگاه فعلی تهران سخنرانی کردند ایشان به شدت می گفتند در انتخابات تقلب شده است و باید حقمان را بگیریم ،ما به صحبت های این آقا معترض شدیم که از طرف جنبش سبز به سمت ما آجر و سنگ پرتاب می کردند و من در همان حال زمین خوردم و یکی از طرفدارن جنبش سبز با آجر به سر من کوبید و خون زیادی از سرم رفت.

وی اظهار داشت: در روز عاشور بود که از بالای خیابان ولیعصر کسانی بودند که داد می زند خیمه های امام حسین(ع) را آتش زدند و بعد همه مردم به طرف چهارراه ولیعصر می دویدند و از سه طرف جمعیت زیای می آمد که از توهین به امام حسین برانگیخته شده بودند.

طرفداران فتنه چادر از سر خانمی برداشته و او را عریان کرده بودند

وی عنوان کرد: در میدان کارگر بود که طرفداران فتنه چادر از سر خانمی برداشته بودند و او را عریان کرده بودند و مردم آنقدر برانگیخته شده بودند که هر چیزی گیرشان می آمد به سمت جنبش سبز پرتاب می کردند.

کفاشی افزود: توهینی که به امام حسین (ع) صورت گرفته بود خون مردم را به جوش آورده بود ، همین موضوع باعث خاموش شده فتنه شد ، همان شب در خوابگاه دانشگاه یاد این جمله افتادم هرکه با آل علی درافتاد ، ور افتاد .

8 ماه فتنه را 8ماه دفاع مقدس می دانم

وی با بیان اینکه 8 ماه فتنه را 8ماه دفاع مقدس می دانم ، گفت: دانشجویانی که در 8ماه دفاع مقدس موافق فتنه بودند و فریب خورده بودند بعد از توهین به امام  حسین(ع) توسط سران فتنه ، در تجمع 9 دی حضور داشتند و پلاکارت نوشته بودند موسوی ما اشتباه کردیم که به تو رای دادیم ،جمله دیگری که نوشته بودند این بود لبیک یاحسین مرگ بر میرحسین.

وی ادامه داد: حصری که برای سران فتنه توسط نظام صورت گرفته شاید به نفع نظام باشد امام ما به عنوان کسانی که در این قضایا آسیب دیدیم ،یکی از مطالباتمان این است که دادگاهی تشکیل شود و به جرائم آنها رسیدگی شود و به ازای هر قطره خونی که از مردم در اختشاشات ریخته شد یک قطره از خون آنها ریخته شود و شاید اگر این اتفاق بیوفتد این آقایان باید صد بار اعدام شوند چرا که ناموس شیعه درآن زمان مورد تعرض قرار گرفت.

این استاد دانشگاه با اشاره به شعارهای روز 9 دی ، گفت: یکی از مهم ترین شعارهایی که مردم در روز 9 دی می دادند این بود فتنه گران راه تو بستند علمدار کجایی علمدار کجایی ، دقیقا مثل بستن را شریعه برخاندان امام حسین(ع) ، بستن راه عزادارن اباعبدالله و آتش زدن خیمه ها برای ما درد آور است.

رهبری با آبروی خود به میدان آمد

وی بابیان اینکه رهبری با آبروی خود به میدان آمد، گفت: مقام معظم رهبری کاندیدهای ریاست جمهوی را دعوت به پیگیری از طریق قانون کردند و در نماز جمعه 25خرداد ایشان با مال و جان وآبرو به میدان آمدند.

وی اضافه کرد: مستند من مدیر جلسه هستم، جلسه ای است که مقام معظم رهبری با نمایندگان کاندیدها بعد از انتخابات گذاشتند و به اعتراضاتشان گوش دادند و کتاب روز شمار فتنه سبز که به وقایع 8 ماه دفاع مقدس پرداخته است و بسیار روشنگرانه و با ذکر اسناد و مدارک به روشنگری پرداخته است، توصیه میکنم مردم ایران حتما این دو مورد را بخوانند و ببینند.

اسماعیل کفاشی گفت: از خدا می خواهم که آن شرایط دیگر پیش نیاید ، حضرت علی می فرماید دو نعمت سلامتی و امنیت را تا نداشته باشیم قدر آن را نمی دانیم .

در فتنه 88 امنیت نظام اسلامی ما به خطر افتاد

وی با بیان اینکه در فتنه 88 امنیت نظام اسلامی ما به خطر افتاد ، گفت: در جریانات فتنه 88 امنیت ناموس، امنیت شهروندی، امنیت علم، امنیت سیاست و امنیت اقتصاد به خطر افتاد .

وی تصریح کرد: قبل از فتنه 88 تحریم ها را آنچنان حس نمی کردیم ، گرانی اینقدر وجود نداشت، نفت به قیمت بالا به فروش می رسید و بعد تحریم های هسته برما تحمیل شد و بعد از برجام را برما تحمیل کردند و انرژی هسته ای را به نابودی کشاندند اینها همه باعث اش فتنه 88 است.

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: من به عنوان کسی که در آن زمان حضور داشتم و خیانت های سران فتنه به نظام را  به چشم دیدم ، جنگ سوریه را حاصل فتنه 88 می دانم.

وی افزود: از جوانان و کسانی که از فتنه 88 خبر ندارند می خواهم مستند من مدیر جلسه ام و مستند لکه را ببینند و همچنین کتاب روز شمار فتنه سبز را مطالعه کنند تا متوجه شوند سران فتنه چه خیانت هایی به نظام کردند.

وی در پایان گفت: از کسانی که در آن وقایع حضور داشتند می خواهم هر جا که هستند از فتنه صحبت کنند و مردم را در جریان این فتنه بگذارند و آنها را آگاه کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 یک جنگ سازمان یافته و درونی بود/ توهین به امام حسین(ع)خون مردم را به جوش آورده بود/8 ماه فتنه را 8ماه دفاع مقدس می دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..