تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش اخبار جعلی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ صاحبکاران رئیس پلیس فتا گلستان با اشاره به لزوم رعایت قانون و مقررات به ویژه در حوزه انتشار مطلب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت:جریان سازان و سودجویان در همه حوزه‌ها مانند حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی به صورت سازمان یافته، از اینترنت در گسترش بحران سازی، تهییج افکار عمومی، راه اندازی جنگ روانی و اطلاع رسانی دروغین استفاده می‌کنند.

صاحبکاران افزود: در سال‌های اخیر فضای مجازی کانون انتشار بیشترین اخبار جعلی و دروغین شده است به طوری که افراد بدون اطلاع از قوانین موجود و بدون در نظر گرفتن تبعات انتشار یک خبر خلاف واقع یا جعلی اقدام به بارگذاری محتوا در بستر اینترنت می‌نمایند.

سروان صاحبکاران با اشاره به انتشار اخبار فراخوان‌ها وتجمع‌ها در پایگاه‌های اینترنتی نامعتبر و پذیرش آن از سوی برخی شهروندان گفت: برگزاری تجمع‌های غیرقانونی برای شهروندان دردسر و مشکل ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز و طی شدن مراحل قانونی تخلف بوده و براساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود بنابراین شهروندان به استناد اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی در دام طراحان و گردانندگان معلوم الحال و مجهول الهویه این کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات قرارنگیرند.

صاحبکاران در پایان گفت:: دعوت به تجمع‌های غیر قانونی در شبکه‌های اجتماعی که موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شود و بر هم زننده نظم و امنیت جامعه است جرم بوده و پلیس با منتشر کنندگان اخبار کذب و فراخوان‌های غیر قانونی در فضای مجازی طبق قانون رفتار می‌کند.

انتهای پیام /گ/پ

برخورد با عاملان نشر اخبار جعلی در فضای مجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش اخبار جعلی در فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..