تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله 

سلمان خان 52 ساله شد و کسی باورش نمیشود که این بازیگر سرشناس بالیوودی پا به دهه شصت زندگی خود گذاشته است. بازیگران سینمای بالیوود از محبوب ترین سلبریتی هاي جهان هستند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. سلمان خان یکی از ستاره هاي محبوب سینمای بالیوود است که هواداران زیادی دارد. این ستاره محبوب سینمای بالیوود امروز 27 دسامبر 2017 , 52 ساله شد.

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

سلمان خان ستاره سینمای بالیوود 27 دسامبر 1965 در شهر ایندور هندوستان به جهان آمد و امروز 27 دسامبر 2017 , 52 ساله شد.

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

سلمان خان نخستین فعالیت خودرا درسال 1988 در نقش مکمل در فیلم “بیوی هو تو ایسی” شروع کرد. نخستین نقش اصلی او, مربوط به فیلم عاشقانه سورج برجاتیا با عنوان” منه پیار کیاً بود که درسال 1989 ساخته شد. این فیلم یکی از پرفروشترین فیلمهای تاریخ هند به شمار می‌رود.

او پر فروش ترین فیلمهای سال هاي 1991, 94, 98, 99, 2005, 2010, 2011 و 2012 را در کارنامه خود دارد که هیچ بازیگری دراین صنعت تا حالا نتوانسته است که هشت سال پر فروش ترین فیلم ها را دارا باشد. همینطور از سال 2010 به بعد او هیچ فیلم شکست خورده اي در کارنامه خود ندارد. وی همواره جزو بهترین, پرفروش ترین و محبوب ترین بازیگران مرد سینمای بالیوود شناخته می‌شود.

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

او یکی از سه شخصی است که شکل تازه اي به فیلمهای هندی طی دهه 1990 تا دوران حاضر دادند. ستاره اي با شهرت نقصان نیافته علی رغم فراز و نشیبهای شخصی و حرفه اي, ستاره اي با رکورد قوی فروش گیشه به طور مداوم در طول دو دهه هنرپیشه اي که خودرا بعنوان استاد تمام ژانرها اثبات کرد,

ژانر عشقی, اکشن, درام یا کمدی. هیچ تجربه بالیوودی بدون فیلمهای او کامل نیست. هیچ دانشجوی سینما نمیتواند فیلمهای وی را نادیده بگیرد و هیچ نویسنده آینده تاریخ بالیوود نمیتواند وی را درنظر نگیرد. جایگاه او در اصل سینمای هندی تضمین شده است و این بخاطر ساختن فیلمهایی با تأثیر گسترده و ماندگاراست.

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

علاوه بر فعالیت هاي سینمایی, وی دربخش هاي مختلف دیگری نیز فعالیت دارد که از آن ها می‌توان به “تشکیل کمپین حمایت از کودکان“, کمپین “انسان بودن” و کمپین “آزاد کردن زندانیان مالی” اشاره کرد.سلمان خان تا کنون در بیشتر از 110 فیلم به ایفای نقش پرداخته و توانسته 15 بار جوایز مختلف سینمای هندوستان را ازآن خود کند.

آیشواریا همسر سابق سلمان خان بود .آیشواریا و سلمان خان در طول فیلم برداری فیلم ” Hum Dil De Chuke Sanam” با یک دیگر رابطه عاشقانه اي شروع کردند و عشق انها برای همه ی کاملا محرز بود. اما اخلاق تند و آتشین مزاج بودن سلمان خان به جدایی این زوج رویایی منجر شد.

همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله

کاترینا کایف هنرپیشه دیگری بود که مدتی با سلمان خان زندگی کرد اما زندگی این دو نیز به سرانجام نرسید. کاترینا درسال 2011 طی گفت و گو اي با یک مجله تأیید کرد که روابط جدی اي با سلمان خان داشته است که درسال 2010 پایان یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسران و رابطه های سلمان خان 52 ساله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..