تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام اخیر ترامپ در مورد قدس شریف حماقت او را نشان داد/ضربه‌ سران فتنه به ایران و اسلام در تاریخ بی‌بدیل است؛ شما یا کور بودید یا کر / نباید فضای مجازی را آزاد بگذاریم؛ چین فیلتری قرار داده که هر چیزی که مخالف نظام آنجاست وارد مغز مردم نشود / گناه نکنیم ت

ساعت24-خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت:مقام معظم رهبری چند روز قبل فرمودند «امروز در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران است». حالا که وضع این است آیا این حرف است که گفته شود آزاد بگذاریم و فیلتر نگذاریم و هر حرف و فکر مسموم وارد مغزها شود؟ این چه تفکری است؟!

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مجازات ظالمان به جان و آبرو و اموال مردم، اظهار کرد: جزای عمل و حساب  در قیامت بسیار دقیق است و مبادا اعمالمان را با خوردن مال مردم و بیت‌المال و تهمت و استهزا برباد دهیم.

وی بیان داشت:خداوند همه ما را بیدار کند؛ مخصوصا آنهایی که می‌توانند از بیت‌المال استفاده کنند و می‌توانند رقم‌هایی از بیت‌المال بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: فردی هزار میلیارد تومان از بانک می‌گیرد و بعدا یا از کشور فرار می‌کند یا مخفی می‌شود. این پولهای مردم است؛ اینها پول‌های مردم را بلعیده‌اند؛ اینها باید جواب دهند؛ والله قیامتی هست؛ در قیامت نمی‌توانید جواب دهید و گناهان 80 میلیون انسان به گردن شما خواهد بود.

وی تصریح کرد: عباداتمان را با تجاوز به آبرو و جان و مال مردم از دست ندهیم و خداوند طبق آیه قرآن در کمین ظالمان است.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه مردم ما روزهای تلخی را به دلیل زلزله و هوا آلوده، پشت سر گذاشته اند، گفت: این زلزله‌های متعدد و پی در پی واقعا فاجعه است؛ ما دلایل علمی و طبیعی  وقوع زلزله را قبول داریم اما تمام این حوادث ظاهری یک علت اصلی معنوی هم دارد؛ اگر در زمین زلزله اتفاق می‌افتد، این گناهان روی زمین است که آنرا را می‌لرزاند. خداوند برای بندگانش غیر از خیر چیزی نمی‌خواهد اما این را هم فرموده که هر کار خوب و یا بدی کنید به خود شما باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: این گناهان روی  زمین است که زمین را می‌لرزاند؛ این دامان آلوده؛ این خوردن بیت‌المال؛ این سوء‌استفاده و تصرفات به اموال عمومی؛ این اهانت‌ها و بی‌توجهی‌ها به مصالح مردم؛ این رواج ربا در بانک‌ها؛ اینهاست که زمین را می‌لرزاند؛ بر مردم رحم کنیم و گناه نکنیم، آنگاه لرزه زمین تمام می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: در خیلی از کشورها مشکل زلزله را حل کرده‌اند؛ ژاپن مرتب می‌لرزد اما آسیبی به مردم نمی‌رسد؛چرا ما این تکنولوژی را یاد نمی‌گیریم؟ اگر نداریم آنرا از این کشورها به هر قیمتی بگیریم تا خطرات زلزله را یا به صفر برسانیم و یا کم کنیم. ولو به قیمت این باشد که حقوق‌های آنچنانی برخی کمتر شود و بجای 17 میلیون ، 12 میلیون بگیرند.

وی افزود: واقعا هوای آلوده که هنوز هم هست یک فاجعه است؛ این هوای آلوده عده‌ای را بیمار کرده و به مرگ کشانده است. این سخنی که برخی می‌گویند در دهلی و پکن و مکزیکوسیتی وضع مثل ماست، اینکه افتخار نشد و عذر موجه نیست.

آیت‌الله موحدی کرمانی بیان داشت: در همین پکن، طبق اطلاعات موثق در هر محل برج‌های تصفیه هوا گذاشتند و هوای آلوده را می‌گیرند و هوای سالم می‌دهند؛ این هنر کشور چین است که یک کشور الحادی است؛ در هر ساعت 30 هزار متر مکعب هوای آلوده را تصفیه می‌کنند.

 وی ادامه داد: در سال 2008 در برج هشتم سال که قرار بود المپیک در این کشور برگزار شود، در نزدیکی برگزاری المپیک یک روز درمیان با باران مصنوعی هوا را تمیز می‌کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، تصریح کرد: درست است که کشور ما در صنعت بواسطه مظالم شاهان بویژه پهلویِ پدر و پسر عقب است؛ اما ما انقلاب کرده‌ایم و طبق فرمایش قرآن باید الگو باشیم.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان چینی به فیلتر و پالایش فضای مجازی همزمان با تصفیه هوا، گفت: در چین برای فضای آلوده مجازی هم فکر کردند و فیلتر کردند تا  هیچ فکر مخالف نظام و فرهنگ چینی به اذهان مردم رسوخ نکند. اما شما این فضای مجازی را ببینید؛ مقام معظم رهبری چند روز قبل فرمودند «امروز در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران است».  حالا که وضع این است آیا این حرف است که گفته شود آزاد بگذاریم و فیلتر نگذاریم و هر حرف و فکر مسموم وارد مغزها شود؟ این چه تفکری است؟! خدا ان‌شاء الله مسئولان ما را از خواب بیدار کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه با بیان اینکه ترامپ در حال سقوط است و از تعادل فکری و روانی برخوردار نیست، اظهار کرد:  مخصوصا اقدام اخیر و ننگین ترامپ در مورد قدس شریف که فریاد سازمان ملل را هم بلند کرد، حماقت او را نشان داد.

وی ادامه داد: ترامپ به حماقت مسئولان قبلی آمریکا اعتراف کرد و می‌گوید احمقانه 7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردید و این جمله را در انتقاد از سیاست‌های دولتهای قبلی آمریکا گفت. آنها 7 تریلیون دلار برای ضربه زدن به بشریت و اسلام و ایران خرج کردند و نتوانستند هیچ غلطی کنند و من به ترامپ می‌گویم که خودت هم احمقی. و پیرامون همین تصمیم که در مورد قدس گرفته ای، بیشتر فکر کن؛ چرا که  صاحب این خانه، خداوند است.

آیت‌الله موحدی کرمانی، تصریح کرد: ترامپ قصد اولین قبله مسلمین را کرده است اما مطمئنا همانند ابرهه و یزید، نابود می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های عربستان سعودی در قبال مردم یمن، اظهار کرد: صلیب سرخ هشدار داده که مردم یمن از گرسنگی در حال مرگ هستند. عربستان سعودی که دم از اسلام و قرآن می‌زنی، حیا کن و در رفتار خود تجدید نظر کن و فکر کن که واقعا مسلمان هستی که اینقدر مسلمانان را می‌کشی؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران، افزود: عربستان سعودی در یمن حمام خون به راه انداخته است و مورد حمایت آمریکا و اسرائیل نیز هست.

وی در ادامه با اشاره به سخنان گستاخانه وزیر خارجه بحرین علیه ایران، گفت: جواب ابلهان خاموشی است و تریبون نماز جمعه مقدس تر از آن است که پاسخ این فرد را بدهیم.

 خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی ماه، اظهار داشت: در فتنه 88، چقدر به ماه رمضان بی‌احترامی شد؛ روزه‌خواری آشکار شد؛ به تمثال امام(ره) و به عاشورا و خون مقدس امام حسین(ع) اهانت شد. خوب بود حیا می‌کردند؛ یهودی و نصرانی برای عزای امام حسین احترام قائل است؛ اما شما در ایران اسلامی چه کردید؟ خدا از شما به سبب اهانتی که به خون امام حسین(ع) کردید نخواهد گذشت.

وی در پایان خطاب به سران فتنه خاطرنشان کرد: شما کور و کر بودید و ندیدید که آمریکا در حال تشویق به آشوب است؟  اگر مدعی هستید که این حرمت‌شکنی‌ها و آشوب‌طلبی‌ها مربوط به ما نیست چرا خودر را کنار نکشیدید؟بلکه تشویق هم کردید؛ ضریه‌ای که شما به ایران و اسلام و انقلاب زدید کمتر نمونه‌ای در تاریخ دارد و  مردم از شما نمی‌گذرند.

انتهای پیام/

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام اخیر ترامپ در مورد قدس شریف حماقت او را نشان داد/ضربه‌ سران فتنه به ایران و اسلام در تاریخ بی‌بدیل است؛ شما یا کور بودید یا کر / نباید فضای مجازی را آزاد بگذاریم؛ چین فیلتری قرار داده که هر چیزی که مخالف نظام آنجاست وارد مغز مردم نشود / گناه نکنیم ت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..