تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولخرجی مدیران استقلال برای شفر

ولخرجی مدیران استقلال برای شفربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق درخواست شفر برای جذب یک مهاجم جدید به همین منظور اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم اعلام کرده اند که برای تقویت تیم و جذب هر بازیکنی که مدنظر سرمربی است مشکل مالی ندارند.

سرمربی آبی‌پوشان درخواست جذب یک مهاجم خارجی را به مدیران استقلال داده که به همین منظور اعضای هیئت مدیره نیز با تامین منبع مالی برای جذب این بازیکن مشکلی نخواهند داشت.

زمانی عضو هیئت مدیره استقلال در این باره گفت: طبق تصویبی که در هیئت مدیره صورت گرفت قرار شد هر بازیکنی را که شفر می‌خواهد به خدمت گرفته شود و در این زمینه مشکل مالی هم نداریم.

گفتنی است مدیران استقلال به دنبال این هستند تا برنامه های شفر را بدون هیچ محدودیتی انجام دهند و البته در پرداخت دستمزد بازیکن جدید حد و سقف رعایت می شود.

انتهای پیام/

شفر در خرید بازیکن جدید مجوز گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولخرجی مدیران استقلال برای شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..