تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاتمی: همه فکر و ذکرم بازی با استقلال است

۶۵۳۵۳۵

۲۹۶  بازدید

تراکتور در روزی که موقعیت زیادی روی دروازه پرسپولیس خلق نکرد با دو گل مغلوب حریفش شد.

ورزش سه: تراکتورسازی در بازی امروز برابر پرسپولیس نتوانست روی دروازه حریف موقعیت های زیادی را به وجود بیاورد و در نهایت بدون آنکه بتواند گلی بزند بازی را با نتیجه دو بر صفر باخت. فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی درباره این بازی گفت:« بازی متاسفانه برای ما خوب نبود و خیلی افتضاح بودیم. نمی دانم چرا؛ ولی فکر کنم مصدومیت عالیشاه تمرکز ما را به هم ریخت. تا آن زمان خیلی خوب بودیم؛ ولی عالیشاه که  رفت بیرون، سیستم تیم هم عوض شد، عقب نشستیم و پرسپولیس هم با تیمی که عقب بنشیند راحت تر بازی می کند و این باعث شد بازی ضعیفی انجام بدهیم.»

حاتمی درباره بازیکنان جدیدی که به تراکتور پیوسته اند گفت:« این بازیکنان تازه آمده اند و هنوز محک جدی نخورده اند. چرا که تا هماهنگ بشوند 4-5 بازی زمان می برد. در بازی قبلی هم که با سه گل بردیم تیم حریف ده نفره بود و ما سوار بازی بودیم و نمی توان آن بازی را محک مناسبی برای آن ها به حساب آورد. محک واقعی این بازی و بازی های آینده است و این بازیکنان باید خودشان را نشان بدهند. انشالله رفته رفته بهتر می شوند و بتوانند برای تراکتور سنگ تمام بگذارند.»

او در این رابطه که گل محمدی در کنفرانس خبری اعلام کرد تراکتور به مهاجم جدید نیاز دارد گفت:« آقا یحیی درست فرمودند که نیاز داریم مهاجم بگیریم؛ اما من یک سوال دارم! ما کدام موقعیت را تبدیل به گل نکردیم. امروز موقعیتی نداشتیم و نه به سمت دروازه پرسپولیس ضربه زدیم نه در عمق رفتیم و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام ندادیم. نظر اقا یحیی محترم است؛ اما مهاجم هم بگیریم وقتی موقعیت نیست چکار کنیم.» بازیکن سابق استقلال درباره بازی هفته آینده تراکتور برابر این تیم گفت:« ما الان آنقدر در رختکن ناراحت بودیم که توی صورت همدیگر نمی توانستیم نگاه کنیم چه برسد به اینکه در چشم هوادارانمان نگاه کنیم. این همه راه آمده اند و نتیجه می خواهند؛ اما انشالله در بازی با استقلال جبران کنیم. همه فکر و ذکر من این است تا بتوانیم جواب محبت هواداران را بدهیم. دیگر نمی توانیم بگوییم شرمنده ایم و این واژه تکراری شده است. رویم نمی شود به هواداران بگویم شرمنده ام، چون واقعا افتضاح بازی کردیم. امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتور را داشته باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاتمی: همه فکر و ذکرم بازی با استقلال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..