تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیک‌زاده: فتاحی ما را ترساند و بازی کردیم

۶۵۳۵۳۰

۸۶۳  بازدید

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت سعید فتاحی با بازیکنان نفت صحبت کرده و آنها را مجبور به بازی مقابل فولاد خوزستان کرده است.

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده پس از شکست 2 بر یک تیم نفت مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم ما خوب بازی کردیم و در نیمه دوم موقعیت‌های خیلی بهتری نسبت به فولادی که اینقدر هزینه کرده و بازیکن دارد، داشتیم. شرایط ما را همه دیدید که بدون اردو و حتی یک لباس خوب  بازی کردیم. به نظرم ما مشکل فنی نداریم و مشکل تیم ما روحی و روانی و نداشتن پول است.

وی در پاسخ به این پرسش که «قرار بود در این دیدار بازیکن نفت شرکت نکنند، چرا در نهایت حاضر به بازی مقابل فولاد شدند؟»، تصریح کرد: فتاحی آمد و صحبت کرد و گفت که محروم می‌شوید. به نظر من اصلاً این‌طور نبود. وقتی ما مربی نداریم، چطور بازی کنیم؟

بازیکن تیم نفت تهران در واکنش به این پرسش که «آیا از اینکه مقابل فولاد بازی کرده‌اید، پشیمان هستید؟»، عنوان کرد: من که در این دیدار بازی نکردم، اما بازیکنان دیگر پشیمان هستند. به نظرم اگر بازی نمی‌کردیم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تحت فشار قرارمی‌گرفت و همه فوتبال را به چالش می‌کشیدیم و همه چیزفوتبال زیر سؤال می‌رفت. حالا که ما این‌ کار را انجام نداده‌ایم، آنها هم بیایند  تکلیف تیم‌مان را مشخص کنند.

 بیک‌زاده در پایان درباره اینکه آیا بازیکنان نفت در دیدارهای آینده حضور پیدا خواهند کرد؟ گفت: نه، ما الان با آقای فتاحی صحبت کرده‌ایم و قرار است فردا ساعت 11 جلوی سازمان لیگ باشیم. ما گفتیم که مقابل فولاد شما صحبت کردید و بچه‌ها را ترساندید و بازی کردیم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد در بازی آینده مقابل پرسپولیس که بازی مهمی هم هست، بازی نخواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیک‌زاده: فتاحی ما را ترساند و بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..