تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن

۶۵۳۵۲۹

۲۱۹۹  بازدید

ستاره ایرانی یک روز بعد از امضای قرارداد با باشگاه یونانی در تمرینات این تیم حاضر شد و زیر نظر مربی اسپانیایی به کار با توپ پرداخت.

ورزش سه: ستاره ایرانی یک روز بعد از امضای قرارداد با باشگاه یونانی در تمرینات این تیم حاضر شد و زیر نظر مربی اسپانیایی به کار با توپ پرداخت.

 مسعود شجاعی، هافبک دو فصل گذشته پانیونیوس عصر دیروز با عقد قرارداد شش ماهه به تیم AEK پیوست  تا یکی از پرسرو صداترین خریدهای سوپرلیگ یونان در زمستان 2018 رقم بخورد.

ستاره ایرانی امروز با حضور در مرکز تمرینی تیم AEK اولین تمرین خود را با هم تیمی های جدید انجام داد که حضور شجاعی در جمع بازیکنان این تیم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی یونان داشت.

مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی که از جذب مسعود شجاعی حسابی شادمان بود قبل از آغاز تمرین گفتگوی کوتاهی با ستاره ایرانی داشت و سپس در طول تمرین هم بارها توصیه های لازم را با خنده و شادابی عجیب به شاگردانش از جمله شجاعی ارائه داد.

اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تمرین شجاعی با AEK در آتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..