تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت 22 امشب نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام می شود

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: ثبت نام این دوره از 25 آذر تا 5 دی ماه ادامه داشت که به علت استقبال دانشجویان تا ساعت 24، روز گذشته 7 دی ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم حدود 95 هزار نفر در این دوره برای اعزام به عتبات دانشگاهیان ثبت نام کرده اند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: از صبح امروز قرعه کشی دوره هجدهم آغاز شده و ساعت 22 امشب نتایج قرعه کشی در سایت لبیک قابل مشاهده است.

زارع گفت:در این دوره بنا داریم 420 کاروان از اول بهمن ماه سال جاری با حدود 17 هزار نفر تا پایان اردیبهشت سال آینده به عتبات اعزام شوند.

وی یادآورشد: دانشجویانی که در دانشگاه های دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم تحصیل می کنند می توانند وام مخصوص این سفر را دریافت کنند، متاهلان یک و نیم میلیون تومان و مجردان یک میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت 22 امشب نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..