تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاسمی: بازی برده را با تساوی عوض کردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان قاسمی پس از تساوی پیکان مقابل پارس جنوبی اظهار کرد:با توجه به اینکه در بازی مقابل پدیده  حقمان کسب سه امتیاز بود اما متاسفانه در آنجا 2 امتیاز را به راحتی از دست دادیم و به همین دلیل آمده بودیم تا پارس جنوبی را شکست دهیم که این اتفاق رخ نداد.همچنین در بازی دور رفت شکست بدی را مقابل این تیم متحمل شده بودیم و پیش از بازی هم قسم شده بودیم تا بازی را ببریم.

او ادامه داد:بازیکنان ما در این دیدار موقعیت های زیادی از جمله پنالتی از دست دادند و متاسفانه بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

قاسمی درباره نبردن پیکان در هفت هفته اخیر گفت: فوتبال بالا و پایین دارد و یک روزی ممکن است شرایط تیم در حالت مساعدی باشد و یک روز هم ممکن است توپ هایتان به گل تبدیل نشود.ما بد بازی نمی کنیم  و به غیر از یک یا 2بازی در چهار بازی دیگر نزدیک به چهارده یا پانزده موقعیت صددرصد را تبدیل به گل نکرده ایم.درصورتی که توپ هایمان تبدیل به گل شود قطعا دوباره به روزهای خوبمان بازخواهیم گشت.

او درمورد اینکه آیا پیکان شانسی برای کسب سهمیه آسیا دارد یا خیر گفت:ما پارسال ششم شدیم و امسال هم قصدمان این بود که رتبه ای بهتر از پارسال بدست آوریم و با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا این امر را محقق کنیم.در ضمن باید بگویم ما در سه هفته ابتدایی لیگ نتایج فاجعه آمیزی را کسب کردیم و اختلاف مان با پرسپولیس زیاد شده بود اما با 21 امتیازی که در هفت هفته متوالی پشت سرهم کسب کردیم.امیدوارم اگر همین خوبمان را ادامه می دهیم شک ندارم که می توانیم اختلاف امتیازی مان را با پرسپولیس و استقلال کاهش دهیم.امیدوارم در پایان فصل به رتبه خوبی برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی پس از دیدار مقابل پارس جنوبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاسمی: بازی برده را با تساوی عوض کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..