تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیری:داوری هیچ مشکلی نداشت/باید فاتحه نفت را خواند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی شیری در مورد تساوی پیکان و پارس جنوبی اظهار کرد:بازی خوبی بود و بازیکنان خیلی تلاش کردند تا پیروز شویم.بابت پنالتی که از دست دادم جا دارد از تمام بازیکنان بابت اینکه نتوانستم در دقایق پایانی ضربه پنالتی ام را تبدیل به گل کنم عذر خواهی می کنم.به نظرم مقصر اصلی برنده نشدن پیکان من بودم.

او درباره نبردن تیم پیکان در این چند هفته اخیر گفت:شاید در این چند هفته اخیر از لحاظ نتیجه گیری چندان خوب نبودیم اما واقعا کیفیت بازی هایمان بسیار امیدوار کننده است و شک ندارم دیر یا زود دوباره به شرایط نیم فصل اول باز می گردیم.

شیری درباره اعتراض بازیکن پارس جنوبی به داوری بازی اظهار کرد:معتقدم داوری بازی هیچ مشکلی نداشت و همان طور که برای ما خطا می گرفت برای آنها هم خطا می گرفت و داوری به نظرم سالم بود.

بازیکن تیم پیکان درمورد شرایط بحرانی که در تیم نفت تهران بوجود آمده است،گفت:باید فاتحه نفت تهران را خواندو بهتر است با این وضعیت از لیگ خداحافظی کند برود.

انتهای پیام/

اظهارات شیری پس از تساوی مقابل پارس جنوبی جم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیری:داوری هیچ مشکلی نداشت/باید فاتحه نفت را خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..