تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشتی:گل پیکان خطا بود/ترجیح دادم به خاطر تیم شهرم در پارس جنوبی بمانم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دشتی درمورد بازی پیکان و پارس جنوبی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و با توجه به اینکه در دیدار هفته گذشته روی اتفاق بازی را واگذارکرده بودیم آمده بودیم تا در این بازی به سه امتیاز برسیم.واقعا حق تیم ما در این بازی برد بود.

او ادامه داد:در یکی از صحنه ها داور خطای کف پای بازیکن پیکان را اعلام نکرد و همین موقعیت باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم.همچنین معتقدم پنالتی که داور برای پیکان گرفت به هیچ عنوان پنالتی نبود.حق تیم ما در این بازی برد بود و امیدوارم در بازی بعدی مقابل سپاهان این نتیجه را جبران کنیم و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

بازیکن تیم پارس جنوبی در ادامه درمورد اینکه به نظر می رسید گل تیم پیکان خطابوده است،تصریح کرد:صددرصد خطا بود چون من در نزدیکی صحنه قرارداشتم.متاسفانه داور در یک متری صحنه قرار داشت اما آن را خطا تشخیص نداد.به نظرم تقدیر این بود که بازی با تساوی به پایان برسد.

دشتی در ادامه گفت:ان شاالله در بازی با سپاهان سه امتیاز را کسب می کنیم و جایگاه دومی مان را از فولاد پس می گیریم.زیرا برد در آن دیدار برایمان نه تنها حائز اهمیت است بلکه موجب می شود تا امیدهایمان برای کسب سهمیه آسیایی همچنان زنده باقی بماند.

او در پایان درباره اینکه آیا پیشنهادی در نیم فصل دوم به او داده شده است یا خیر،اظهار کرد: پیشنهاداتی  داشتم اما ترجیح دادم به خاطر مردم و تیم شهرم در پارس جنوبی باقی بمانم.

انتهای پیام/

اظهارات علی دشتی در مورد بازی مقابل پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشتی:گل پیکان خطا بود/ترجیح دادم به خاطر تیم شهرم در پارس جنوبی بمانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..