تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروانی: پرسپولیس باید نشان دهد که قهرمان است

۶۵۳۵۱۶

۱۵۵  بازدید

سرپرست پرسپولیس گفت:‌ ما باید نشان دهیم که قهرمان لیگ هستیم و روند برد باید ادامه دار باشد.

ایسنا: افشین پیروانی بعد از پیروزی دو بر صفر سرخ پوشان مقابل تیم تراکتورسازی در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان توضیح داد: ما به کسی نگفتیم که با اصحاب رسانه مصاحبه نکند و به آنها می‌گویم که از بازی‌های بعدی کمال مساعدت را داشته باشند.

او در مورد بازی نیز توضیح داد: از لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و یکی از نکات مثبتش حضور جمعیت زیاد در ورزشگاه بود. در مورد شعارها صحبتی نمی‌کنم و تنها مسئولیت زمین با ما است. امیدواریم همه به هم احترام بگذاریم تا مشکلی پیش نیاید. وظیفه همه به عنوان انسان و یک ایرانی این است که به هم احترام بگذاریم. چه در زمین و چه خارج از استادیوم هوای همدیگر را داشته باشیم. مثل اینکه در بازی‌های قبل اتفاقاتی افتاده بود و امروز ادامه اش را دیدیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد روند این تیم در لیگ نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس قهرمان ایران است و باید این موضوع را نشان دهد. مطمئنا تلاش همه بر این است که نتایج بهتری کسب کند.

پیروانی همچنین در پاسخ این پرسش که مهدی طارمی از چه تاریخی باز می‌گردد عنوان کرد: طارمی از اول بهمن می‌تواند به میادین بازگردد. بقیه بازیکنان محروم و مصدوم نیز بازگشته‌اند و ما مشکلی نداریم. در مورد نوراللهی نیز چندین جلسه با دوستان داشته‌ایم و امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد همه کمک می‌کنند چون هدف کمک کردن به احمد است.

افشین پیروانی در پایان از پاسخ‌گویی به پرسشی درباره تعامل تیم ملی با باشگاه‌ها امتناع کرد و افزود: در حال حاضر سرپرست پرسپولیسم و نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروانی: پرسپولیس باید نشان دهد که قهرمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..