تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسا و فرمول دمبله برای جذب کوتینیو

۶۵۳۵۱۳

۷۱۴  بازدید

به فاصله چند ماه بارسلونا ممکن است از یک روش مشابه برای جذب یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال استفاده کند.

ورزش سه: چیزی به شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و بارسلونا تلاش دارد تا ماموریت ناتمام تابستانی اش که جذب کوتینیو بود را به سرانجام برساند.

مشکل بزرگ بارسا در وهله اول مخالفت باشگاه لیورپول و در وهله دوم تقاضای مالی بالای این باشگاه (200 میلیون یورو) در صورت راضی شدن برای نشستن پای میز مذاکره است.

بارسا و فرمول دمبله برای جذب کوتینیو

اتفاقی مشابه در تابستان برای بارسا رخ داد؛ زمانی که بلوگرانا تلاش داشت عثمان دمبله را به خدمت بگیرد. در ابتدای مذاکرات با دورتموند این باشگاه به رقمی پایین تر از 150 میلیون یورو ثابت راضی نمی شد؛ اما پس از نشست های متعدد، بارتومئو(رئیس) و خاویر بورداس(نایب رئیس) توانستند این رقم را به 104 میلیون یورو ثابت بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر تبدیل کنند.

فشارهای عثمان دمبله که حاضر به شرکت در تمرینات دورتموند نشد نیز در انتقال او بسیار موثر بود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسا که یک ماه ژانویه را برای مذاکره با لیورپول فرصت خواهند داشت، قصد دارند همانند مذاکرات جذب دمبله، صبوری کرده و به تدریج سطح توقعات مدیران لیورپول را پایین بیاورند.

لازم به ذکر است که کوتینیو در تابستان، تقاضای رسمی جدایی نیز ارائه داد که با مخالفت لیورپول مواجه شد. او پس از اتمام نقل و انتقالات تابستانی با رعایت اصول حرفه ای به تمام تعهدات خود عمل کرده و انتظار دارد که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب از بارسا، این بار مسئولان لیورپول مجوز جدایی را صادر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسا و فرمول دمبله برای جذب کوتینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..