تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: حیف از تلاشی که بچه‌ها کردند

۶۵۳۵۱۲

۷۷۶  بازدید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حیف از تلاشی که بچه‌ها در بازی با پارس کردند.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی پس از تساوی یک - یک پیکان مقابل پارس جنوبی، گفت: فقط حیف. واقعا حیف از این تلاشی که بچه‌ها کردند. در هر دو بازی در دور برگشت چه بازی خوب و یک‌طرفه‌ای آن هم مقابل تیم دوم جدول داشتیم. این خیلی آزاردهنده است که با وجود بازی خوبی که انجام می‌دهید و خیلی تلاش می‌کنید، دقیقه 86 پنالتی از دست بدهید.

وی افزود: چیزی که من را ثابت قدم نگه می‌دارد و امیدوار، عملکردی است که از بچه‌هایم می‌بینم. خوشحالم که حرف‌شان را این‌قدر قوی می‌توانند وسط زمین بزنند. اگر نتیجه هم بگیریم، به همه اثبات می‌کنیم که تیم بزرگ و خوبی شدیم. با وجود این بازی‌هایی که می‌کنیم، فقط باید یاد بگیریم که نتیجه را برای خودمان بسازیم.

سرمربی پیکان با اشاره به متوقف شدن روند رو به رشد پیکان در هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: این اتفاقات و پایین و بالاها در فوتبال هست. واقعاً الان دو هفته است که تیم کاملاً برتر بودیم. به هر حال این مهاجمان هستند که باید بتوانند کار را تمام کنند.

جلالی در مورد از دست دادن امتیازات در هفته‌های گذشته توسط تیم‌های بالانشین جدول گفت: قطعاً دور برگشت امتیاز گرفتن خیلی سخت‌تر می‌شود. آنهایی که تجربه دارند این را می‌دانند. شما باید موقعیت‌ها را تمام کنی و امتیاز بگیری، اگر نگیری این شانس را به حریفت می‌دهی که گل بزند و امتیاز بگیرد. واقعاً این‌جور موقع‌هاست که مهره‌ها قیمت پیدا می‌کنند. این تخریب امتیازات بین تیم‌های بزرگ بیشتر به نفع تیم‌هایی است که پایین بودند و حالا خودشان را بالا می‌کشند.

وی راجع به عملکرد داور دیدار پیکان - پارس جنوبی، یادآور شد: همین الان صحنه پنالتی خودمان را دیدیم. قطعی و صد درصد پنالتی بود. داور خیلی خوب و عالی در آن صحنه بازی کرد. روی هم رفته هم داور خوب داوری کرد. در بازی رفت مقابل پارس جنوبی سه پنالتی برای ما نگرفتند. امروز داور خوب بود. شاید در دو سه صحنه آخر سوت‌هایی زد که به سود آنها بود، اما روی هم رفته خوب قضاوت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: حیف از تلاشی که بچه‌ها کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..