تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت یک بازیگر پیشکسوت/ تازه‌ترین اخبار از پروانه نمایش و ساخت فیلم‌های سینمایی

درگذشت یک بازیگر پیشکسوت/ تازه‌ترین اخبار از پروانه نمایش و ساخت فیلم‌های سینماییبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌ای که گذشت اتفاقات بسیاری در عرصه هنر هفتم کشورمان افتاد. در این گزارش به برخی از مهمترین رویدادهای سینمایی اشاره می‌کنیم؛

  بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درگذشت

هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر ایران و همچنین خانواده مرحوم علی رامز، اعلام کردند که این هنرمند پیشکسوت پس از گذراندن دوره طولانی بیماری، بر اثر کهولت سن و نارسایی کبد، در سن ۹۰ سالگی در منزل خود دار فانی را وداع گفت.

  آغاز به کار جشنواره فیلم عمار

مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم عمار با حضور برخی از سینماگران،خانواده های شهدا،اهالی رسانه و عموم مردم درفرهنگسرای بهمن پس از تلاوتی چند از آیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.


چهار فیلم به شبکه نمايش خانگی می‌آیند

در جلسه 3 دی شورای پروانه نمایش خانگی كه با حضور اكثريت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم های «ساعت 5 عصر» به تهيه كنندگی و کارگردانی مهران مدیری، «من وشارمین» به تهيه كنندگی یوسف صمدزاده و کارگردانی بیژن شیرمرز ، «گنجشک و غوزه» به تهيه كنندگی و کارگردانی مهدی خداشناس و «همچنان که می‌مردم» به تهيه كنندگی مصطفی سیاری و کارگردانی عباس عموری موافقت شد.

معرفی برگزیدگان پنجمین جشن نوشتار سینمایی با چاشنی انتقاد دبیر جشن از سلبریتی سالاری

پنجمین جشن نوشتار سینمای ایران به دبیری اصغر نعیمی با حضور هنرمندان، منتقدان و نویسندگان سینمایی شامگاه دوشنبه ۴ دی ماه در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

در این مراسم که مژده لواسانی اجرای آن را بر عهده داشت، چهره‌هایی چون کامران ملکی، جواد طوسی، آذر معماریان و امید معلم، سیروس الوند، بهمن فرمان‌آرا، محمود گبرلو، علیرضا رئیسیان، هوشنگ گلمکانی، حبیب اسماعیلی، غلامرضا موسوی، حبیب رضایی، کیومرث پوراحمد، کامبوزیا پرتوی، سروش صحت، محمد علی سجادی و ... حضور داشتند، ضمن اعلام برگزیدگان نوشتار سینمایی از عبدالله تربیت و مسعود مهرابی تجلیل شد.


موافقت شورای ساخت با چهار فیلمنامه/ حسن کچل مجوز گرفت

فیلمنامه‌های «حسن کچل» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نادره ترکمانی و نویسندگی مشترک خسرو صالحی/ نادره ترکمانی در ژانر کودک و نوجوان ، «توطئه خانوادگی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی خسرو ملکان در ژانر اجتماعی، «ایده اصلی» به تهیه‌کنندگی مشترک آزیتا موگویی/ رضا کریمی،کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی مشترک امیر عربی/ حسین تراب‌نژاد در ژانر اجتماعی و «داوود باید ترک کنه» به تهیه‌کنندگی سید امیر سیده زاده ، کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

194 اثر به بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسید

با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، 194 اثر به این بخش رسید. بنا بر این گزارش، در این دوره جشنواره، 37 هنرمند آثار خود را در بخش عکس فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. در بخش تیزر و آنونس 74 هنرمند در مهلت تعیین شده در جشنواره شرکت کردند و در بخش پوستر فیلم هم آثار 83 هنرمند به دفتر جشنواره رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت یک بازیگر پیشکسوت/ تازه‌ترین اخبار از پروانه نمایش و ساخت فیلم‌های سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..