تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اردنی ها مقابل سفارت آمریکا

۶۵۳۴۵۳

۱۰  بازدید

مردم اردن امروز نیز در اعتراض به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقابل سفارت این کشور در امان تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم اردن امروز پس از اقامه نماز جمعه مقابل مسجد الحسینی در امان تظاهرات کرده و علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور مصر و تصمیم وی درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شعار دادند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که بنا به دعوت جنبش اسلامی برگزار شد، تصمیم ترامپ درباره قدس را محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان با تأکید بر اینکه مقاومت تنها گزینه مقابله با رژیم صهیونیستی است، از رژیم‌های عربی خواستند به جای حمایت از گروه‌های تروریستی، از جنبش‌های مقاومت حمایت کنند.  

بنابر گزارش وبگاه «الاردن ۲۴»، «عبدالله العکایله» رئیس فراکسیون پارلمانی الاصلاح تأکید کرد که وقت آن رسیده تا رژیم‌های رسمی عربی به ملت‌های خود پاسخ داده و برای حمایت از فلسطین متحد شوند.

وی افزود که «زور و مقاومت» تنها زبانی است که رژیم صهیونیستی آن را می‌فهمد.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که مردم اردن در اعتراض به تصمیم ترامپ مقابل سفارت آمریکا تجمع کرده‌اند.

ترامپ اخیرا اعلام کرد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می‌شناسد و آمریکا تصمیم دارد سفارت خود را از تل‌آویو به قدس منتقل نماید که همین امر خشم فلسطینیان و ملت‌های عربی و اسلامی را به دنبال داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اردنی ها مقابل سفارت آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..