تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مونتلا در آستانه سرمربیگری سویا

سرمربی اخراجی میلان در شرف پیوستن به سفیدپوشان ایالت آندلس اسپانیا قرار دارد.

به گزارش شمانیوز، چند منبع خبری در ایتالیا و اسپانیا مدعی شده‌اند که وینچنزو مونتلا سرمربی بعدی تیم فوتبال سویا خواهد بود که بعد از اخراج ادواردو بریتزو، بدون سرمربی است.

این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که مونتلا - کسی که 27 نوامبر سال جاری از میلان اخرج شد تا جای خودش را به جنارو گتوسو بدهد - ظرف 24 ساعت آینده به عنوان سرمربی سویا معرفی خواهد شد و این در حالیست که او تا ماه ژوئن سال 2019 با روسونری قرارداد دارد.

 در همین حال اما گزارش شده است که میلان پذیرفته قراردادش با مونتلا را فسخ کند و به او اجازه بدهد دوران مربیگری‌اش را در باشگاه سویا از سر بگیرد.

گفته می‌شود که قرارداد مونتلا با سویا یک ساله و نیمی خواهد بود و تا ماه ژوئن سال 2019 اعتبار خواهد داشت و هموطنش انزو مارسکا که زمانی در خط میانی سویا بازی می‌کرد، دستیار او خواهد بود. این در حالیست پیش از این والتر ماتزاری به عنوان گزینه اول هدایت سویا نام برده و گفته می‌شد که او حتی با مسئولان این باشگاه مذاکراتی هم داشته است.

مونتلای 43 ساله دوران مربیگری خود را سال 2011 در رم  آغاز کرد و در ادامه این مسیر هدایت تیم‌هایی مانند کاتانیا، فیورنتینا، سامپدوریا و در نهایت میلان را برعهده گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مونتلا در آستانه سرمربیگری سویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..