تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌های دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی

۶۵۳۴۲۷

۱۱۸  بازدید

تماشاگران پرسپولیسی و تراکتوری که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده اند علیه یکدیگر شعار می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: تماشاگران پرسپولیسی و تراکتوری که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده اند علیه یکدیگر شعار می‌دهند.

حدود ٣هزار هوادار تبریزی امروز به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا دیدار تیم محبوبشان برابر پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند. آنها با شور خاصی تراکتورسازی را تشویق می‌کنند. البته آنها لحظاتی هم علیه تیم حریف شعار دادند.


علیرضا بیرانوند هم که زودتر از هم تیمی هایش برای گرم کردن به زمین آمد، مورد تشویق قرار گرفت.

زمانی که فرزین گروسیان برای گرم کردن وارد زمین شد، به شدت توسط هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفت.

امیدعالیشاه تنها بازیکنی بود که امروز توسط هواداران تو تیم تشویق شد. ابتدا تراکتوری ها و در ادامه پرسپولیسی ها به شدت او را تشویق کردند. البته گاهی هواداران دو تیم در تشویق این بازیکن رقابت می کردند که از نکات جالب حاشیه های قبل از بازی بود.

درحال حاضر که حدود ٣٠دقیقه تا آغاز بازی زمان باقی مانده است چیزی حدود ٢٠هزار نفر به ورزشگاه آمده اند که حدود ١٧هزار نفر آنها پرسپولیسی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌های دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..