تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران رئال، هری کین را به نیمار ترجیح می دهند

۶۵۳۴۲۵

۱۴۰  بازدید

طرفداران رئال مادرید دوست دارند مهاجم تاتنهام در تیمشان بازی کند و او را به نیمار ترجیح می دهند.

خبرگزاری ایسنا: طرفداران رئال مادرید دوست دارند مهاجم تاتنهام در تیمشان بازی کند و او را به نیمار ترجیح می دهند.

 هری کین بازیکن مورد نظر هواداران رئال مادرید برای تقویت خط حمله تیمشان است. بر اساس نظر سنجی این سایت اسپانیایی مهاجم تاتنهام با کسب آرا بیشتر بالاتر از نیمار قرار گرفت. در این نظر سنجی که بیش از 100 هزار نفر شرکت کردند کاربران از میان هفت مهاجم، هری کین را انتخاب کردند. برترین گلزن سال 2017 (56 گل) با 34 درصد در جایگاه نخست قرار گرفت و سپس نیمار با 23 درصد، کیلیان ام باپه 14 درصد، روبرت لواندوفسکی 9 درصد، ادن هازارد 8 درصد و مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا با 6 درصد رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

اغلب کاربران معتقدند مهاجم انگلیسی که بهترین دوران ورزشی اش را امسال تجربه کرده است می تواند به مشکلات خط حمله مادرید پایان دهد. هری کین با هت تریک در این هفته توانست از تعداد گل های لیونل مسی در سال جاری پیشی بگیرد و برترین گلزن سال شود. بدون شک پیوستن مهاجم انگلیسی به رئال راحت تر از امضای قرارداد با نیمار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران رئال، هری کین را به نیمار ترجیح می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..