تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز شجاعی برای بازگشت به تیم‌ ملی

۶۵۳۴۲۲

۴۴۶  بازدید

مسعود شجاعی از علاقه‌اش برای بازگشت به تیم‌ملی گفته است.

خبرآنلاین: مسعود شجاعی از علاقه‌اش برای بازگشت به تیم‌ملی گفته است.

 مسعود شجاعی، کاپیتان تیم‌ملی ایران، که بعد از حضور با پیراهن پانیونیوس برابر مکابی مشکلاتی برایش به وجود آمد و فعلا از تیم‌ملی دور است، به تازگی با امضای قراردادی راهی تیم رده دومی سوپرلیگ یونان یعنی آاک شده است.

مسعود بعد از انتقال به این تیم در مصاحبه‌ای با رادیو ورزش یونان صحبت‌هایی را به زبان آورد که نشان از علاقه او برای بازگشت به جمع بازیکنان ملی‌پوش دارد. شجاعی در این مصاحبه درباره تیم‌ملی گفته: ‹‹ امیدوارم سوء تفاهمات بین من و فدراسیون حل شود. چراکه من دوست دارم در جام‌جهانی حضور داشته باشم. ››




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز شجاعی برای بازگشت به تیم‌ ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..