تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش نشدن بیماران اورژانسی بدون چادر درنجف‌آباد؛ از شایعه تا واقعیت

به دنبال برخی شایعات در رسانه‌های ضد انقلاب؛

پذیرش نشدن بیماران اورژانسی بدون چادر نجف آباد؛ از شایعه تا واقعیتیک منبع آگاه در درمانگاه نبی اکرم نجف آباد اصفهان در گفت‎‌وگو با با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در واکنش به انتشار فیلمی در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر پذیرش نکردن بیماران اورژانسی در این درمانگاه به دلیل نداشتن چادر ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی از الزامات این درمانگاه بوده و این مسئله مانند سایر مراکز درمانی کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه موضوع پذیرش نکردن بیماران اورژانسی به دلایلی مانند نداشتن چادر در این درمانگاه واقعیت ندارد.

 گفاتنی است؛ روز گذشته برخی رسانه های ضد انقلاب با انتشار فیلمی مدعی شده بودند که درمانگاه نبی اکرم نجف آباد اصفهان از پذیرش بانوان بیمار غیرچادری که در شرایط اورژانسی هستند، خودداری می‌کند.

انتهای پیام /

 پذیرش نکردن بانوان غیرچادری بیمار در درمانگاه نجف آباد اصفهان تکذیب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش نشدن بیماران اورژانسی بدون چادر درنجف‌آباد؛ از شایعه تا واقعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..