تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدول آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/ «آینه بغل» از 7 میلیارد عبور کرد/ فروش 40 میلیون تومانی «پسرعمو دخترعمو»

جدول آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران/ «آینه بغل» از 7 میلیارد عبور کرد/ فروش 40 میلیون تومانی «پسرعمو دخترعمو»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از روز چهارشنبه، 4 فیلم جدید با موضوعات اجتماعی، کمدی و کودک و نوجوان اکران شدند که در میان آنها «سد معبر» و «پسرعمو دخترعمو» توانستند نظر مخاطبان را جلب کنند.

فیلم «پسر عمو دختر عمو»، هم اینک 21 سالن در تهران دارد و اکران شهرستان فیلم هم از امروز در شهرهایی مانند اصفهان و مشهد آغاز می‌شود. فیلمی کمدی و مفرح که ظرف 2 روز به فروش 40 میلیون تومانی رسید.

فیلم «سد معبر» هم با اقبال خوبی مواجه شد. فروش فیلم در تهران، به رقم 77 میلیون رسید. این فیلم در کنار اکران شهرستان، به فروش 100 میلیون تومانی دست یافت.

در ادامه این گزارش، جدول آمار فروش فیلم های در حال اکران را ببینید؛

نام فیلم

میزان فروش فیلم

آینه بغل

7 میلیارد و 35 میلیون تومان

پسر عمو دخترعمو

40 میلیون تومان

سد معبر

100 میلیون تومان

ثبت با سند برابر است

2 میلیارد و 638 میلیون تومان

قاتل اهلی

2 میلیارد و 250 میلیون تومان

شکلاتی

420 میلیون تومان

آذر

730 میلیون تومان

آپاندیس

44 میلیون تومان

کلیله و دمنه

2 میلیون تومان

فهرست مقدس

74 میلیون تومان

صفر تا سکو

332 میلیون تومان

خانه کاغذی

165 میلیون تومان

خالتور

5 میلیارد و 995 میلیون تومان

 انتهای پیام/

آمار فروش فیلم های روی پرده تا جمعه 8 دی 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدول آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/ «آینه بغل» از 7 میلیارد عبور کرد/ فروش 40 میلیون تومانی «پسرعمو دخترعمو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..