تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشی Galaxy J2 2018 فاش شد + تصویر

قیمت گوشی Galaxy J2 2018 فاش شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ یکی از موفق‌ترین شرکت های ساخت گوشی هوشمند است که هرساله گوشی هایی در رده های مختلف قیمت و کارایی عرضه می‌کند تا بتواند توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کند.

یکی از گوشی های هوشمند نسل جدید شرکت سامسونگ Galaxy J2 2018 است. « گلکسی جی 2 » یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود و قرار است در سال 2018 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گفتنی است؛ اخیرا یکی از سایت‌های روسی خبری منتشر کرده است که قیمت گوشی هوشمند Galaxy J2 2018 را فاش می‌کند. در این سایت قیمت گوشی گلکسی جی 2 حدود 7999 روبل به واحد پول روسیه عنوان شده است.

با این حساب قیمت گوشی فوق به دلار حدود 138 ( 500 هزار تومان ) خواهد بود. در ادامه تصویری از قیمت فاش شده گوشی جی 2 سامسونگ مشاهده می‌کنید :

قیمت گوشی Galaxy J2 2018 فاش شد + تصویر

انتهای پیام/

گوشی Galaxy J2 2018 چقدر قیمت دارد؟ + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشی Galaxy J2 2018 فاش شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..