تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آینه بغل» را با ریسک در این فصل اکران کردیم

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما و یکی از تهیه کنندگان «آینه بغل» در خصوص علت موفقیت این فیلم در گیشه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «آینه بغل» در ادامه دیگر فیلم های کمدی ماست؛ یعنی فیلم برای خانواده ها طراحی شده تا بتوانند به راحتی و در کنار هم شوخی های خانوادگی را در یک اثری کمدی و سالم ببینند. این را در بازخوردها و نظرهای مردم پس از دیدن فیلم می توان دید.

 وی افزود: خوشبختانه استقبال از «آینه بغل» در این فصل شلوغ اکران خوب بوده و ما خوشحالیم که مردم به عنوان مخاطبان اصلی فیلم را دوست داشتند.

وی ادامه داد: البته همه عوامل و بازیگران درجه یک و حرفه ای «آینه بغل» از تمام ظرفیتشان برای رسیدن به فیلمی مردم پسند استفاده کردند و انصافا هیچکس کم کاری نکرد. به این دلیل شاهد خروجی خوبی از آن هستیم.

 پروین حسینی درباره عدم اکران «آینه بغل» در عید نوروز اظهار داشت: قصد داشتیم فیلم در نوروز اکران شود، اما به این دلیل که حال سینما در این فصل خوب نبود و رونق نداشت، به ما گفتند در صورت امکان فیلم الان اکران شود. ما هم با وجودی که این کار ریسک بود، قبول کردیم و خوشبختانه تا به حال به نتیجه خوبی رسیدیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آینه بغل» را با ریسک در این فصل اکران کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..