تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

۶۵۲۲۶۳

۵۹۵  بازدید

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: در لیست زیر برترین ستاره های هندی سال 2017 معرفی شده اند و معیار این رنکینگ، چارت "ستاره سنج" هفتگی آی‌ام‌دی‌بی در طول سال 2017 بوده است و چهره های هندی معرفی شده در زیر در سال جاری میلادی به طور دائمی در این چارت قرار گرفته اند.

10. کاترینا کیف

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


امسال کاترینا کیف در فیلم سینمایی «کارآگاه جاگا» ساخته آنوراگ باسو، نقش شروتی، دستیار ماجراجوی کارآگاه را بازی کرده و در فیلم مهیج اکشن بین المللی «تایگر زنده است» نقش یک مأمور مخفی به نام زویا را ایفا کرد که در لوکیشن های خوش منظره ای همچون اتریش، مراکش، ابوظبی و یونان فیلمبرداری شده است. سال آینده کیف قرار است در پروژه بعدی یاش راج فیلم با عنوان «تبهکاران هندوستان» نقش آفرینی نماید که پر هزینه ترین پروژه این استودیو تا به این لحظه است.


9. ریتیک روشن

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


در سال 2017 ریتیک روشن با نقش آفرینی در فیلم «قابل» در نقش روهان باتناگار، نابینایی که به دنبال انتقامجویی مرگ همسرش است، طرفدارانش را به سالن های سینما کشاند. «قابل» اولین فیلمی است که در آن روشن نقش یک کاراکتر نابینا را ایفا می نماید و در آن با سانجای گوپتا (کارگردانی) همکاری می کند. سال آینده هوادارانش می توانند منتظر بازگشت این ستاره مستعد به روی پرده سینما با فیلم «سوپر سی» ساخته ویکاس باهل، در نقش آناند کومار، نابغه ریاضیات، باشند. روشن فیلم سینمایی ابرقهرمانی «کریش 4» را نیز در برنامه اش دارد.


8. آنوشکا شِتی

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


امسال سال پر کاری برای آنوشکا شتی بوده و او در فیلم های پر هزینه ای همچون «سنگام 3»، «Om Namo Venkatasaya» و از همه مهمتر در نقش شاهزاده کماندار جسور و دلیری به نام دواسنا در «باهوبالی 2: پایان» طرفدارانش را مجذوب نموده است. در میان بازیگرانی که در لیست ده ستاره هندی برتر 2017 وجود دارند، شتی در سال میلادی جاری، بیشتر از همه صعود کرده و در چارت ستاره سنج آی‌ام‌دی‌بی بیشترین افزایش رنکینگ را داشته است.  


7. آنوشکا شارما

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


در آغاز سال 2017 میلادی، آنوشکا شارما بطور غیرمنتظره ای نقش شَشی، روحی که بین دو دنیا گیر کرده بود، را در فیلم «فیلائوری» بدست آورد، که تهیه کننده این فیلم، استودیوی کلین اسلیت فیلمز بود. مدتی بعد وی برای اولین بار با امتیاز علی (کارگردان) همکاری کرده و در فیلم «وقتی هری سیجال را ملاقات کرد» در کنار شاهرخ خان بازی کرد که داستانی درباره زنی را به تصویر می کشد که به دنبال حلقه نامزدی گمشده اش، اروپا را می گردد.


6. پرابهاس

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


پرابهاس با نقش آمارندرا و ماهندرا باهوبالی در فیلم سینمایی پر هزینه «باهوبالی 2: پایان» که آخرین دنباله حماسه میان نسلی اس. اس. راجامولی (کارگردانی) است، تماشاگران و علاقمندان به فیلم های هندی را مجذوب و مسحور خود کرده است. پرابهاس برای بازی در نقش این جنگجوی افسانه ای، ماه ها سخت تمرین کرده و می گویند 18 کیلوگرم وزن اضافه کرده تا به هیکل موردنظر کارگردان برای این نقش برسد. در سال 2018 شاهد بازی او در فیلم «ساهو» خواهیم بود.


5. عرفان خان

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


عرفان خان که بازیگر تحسین شده و منعطفی است، طرفدارانش را با نقش پدری دلسوز که موانع طبقاتی را می شکند در فیلم «طبقه متوسط هندی» و در فیلم رمانتیک معاصر «غریب غریب مجرد» در طول سال جاری میلادی به خوبی سرگرم کرده است.


4. تمنا باتیا

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


با بیش از 50 فیلمی که تمنا بازی کرد، در فیلم سینمایی «باهوبالی 2: پایان» در نقش آوانتیکا و همچنین در نقش رامیا در فیلم «مرد مهربان، مصمم و شکست‌‌‌ناپذیر» بود که به شهرت و محبوبیت رسید. در سال آینده میلادی، تمنا باتیا قرار است در اولین پروژه تلوگو زبان کونال کوهلی (کارگردان) در مقابل ویکرام نقش آفرینی نماید.


3. سلمان خان

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


از بازی در نقش برادری افسرده که می خواهد جنگ بین هندوچین را در «تیوب‌لایت» پایان دهد گرفته تا بازگشت به نقش مأمور مخفی تایگر پس از پنج سال در فیلم «تایگر زنده است»، سلمان خان امسال طرفدارانش را ناامید نکرد و در سال 2018 منتظر فیلم های جذابتری از او همچون «مسابقه اتومبیل رانی 3»، «نترس 2» و «پدر رقصنده» خواهیم بود.  


2. عامر خان

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


در سال 2017، عامر خان که بازیگر موفق هم در باکس آفیس و هم نزد منتقدین است، در «سوپراستار مخفی» نقش کوتاهی به عنوان کارگردان موسیقی بازی کرد. به علاوه فیلم دیگر عامر با عنوان «دانگال» (2016) در سال 2017 با اکران بین المللی در کشورهای چین، تایوان و ترکیه، رکورد باکس آفیس را شکست. سال آینده میلادی باید شاهد حضور عامر خان و آمیتاب باچان در فیلم «تبهکاران هندوستان» ساخته ویجی کریشنا آچاریا و تهیه کنندگی یاش راج فیلمز باشیم که این اولین باری است که این دو ستاره هندی در یک فیلم همبازی می شوند.


1. شاهرخ خان

 ده ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 به روایت وبسایت IMDb


شاهرخ خان که امسال بیست و پنجمین سال حضور در سینمای هند را جشن گرفت، به عنوان ستاره برتر سینمای هند در سال 2017 نیز بر دل های کاربران آی‌ام‌دی‌بی حکومت کرد. امسال این ستاره محبوب، در فیلم «رئیس» نقش تاجری بیرحم را ایفا نمود و در «وقتی هری سیجال را ملاقات کرد» به کارگردانی امتیاز علی، نقش تور لیدری عجیب و غریب را بازی کرد. در سال آینده میلادی وی دو پروژه در برنامه هایش دارد که هنوز عنوان هیچیک از آنها فاش نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..