تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار سگ پیت بول به یک زوج + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله دو سگ پیت بول در شب عید کریسمس به یک زوج اهل ایالت کنتاکی آمریکا فاجعه آفرید. در اثر این حمله مرگبار یک زن 66 ساله جانش را از دست داد و شوهر وی نیز شدیدا دچار جراحت شد. پلیس صبح روز یکشنبه پس از حضور در منزل این زوج با جسد بی جان "لوراین براک" و پیکر خونین شوهرش "جانی سیلور" مواجه شد.  

حمله مرگبار سگ پیت بول به یک زوج + تصاویر

 بنا به گزارش پلیس جانی سیلور توانسته بود با شلیک گلوله یکی از سگ ها را از پای درآورد. در حالی که همسر وی در محل حادثه جانش را از دست داد، وی که شدیدا مجروح شده بود  بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

 گفتنی است؛ هفته پیش نیز پس از اعلام مفقودی یک دختر 22 ساله در ویرجینیای آمریکا، پلیس در حالی جنازه  این دختر را پیدا کرد که دو سگ پیتب ول متعلق به وی مشغول خوردن جنازه اش بودند. این دختر پس از آنکه به همراه دو سگ خود به پیادروی در جنگل رفته بود توسط آنها مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد.  پلیس بلافاصله این دو سگ را با شلیک گلوله از پای درآورد.

حمله مرگبار سگ پیت بول به یک زوج + تصاویر

 انتهای پیام/

دو سگ پیتبول صاحب خود را کشتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار سگ پیت بول به یک زوج + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..