تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Pigment – Coloring Book v1.2.8

نشان داده شده که رنگ‌آمیزی استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. تنها ۵ الی ۱۰ دقیقه رنگ‌آمیزی می‌تواند مزیت‌های مدیتیشن را داشته باشد و به شما کمک کند تمرکز خود را تمرین نمایید، در لحظه زندگی کنید و بخش خلاق خود را تقویت نمایید.

پس با برنامه نهایی رنگ‌آمیزی Pigment – Coloring Book زنگ تفریحی داشته باشید و استراحت کنید. می‌توانید انتخاب کنید تا با لمس کردن رنگها را پر نمایید و یا در تجربه رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد برنامه که به شما امکان می‌دهد مانند کاغذ رنگ‌آمیزی کنید، خود را غرق نمایید.

این برنامه بزرگترین مجموعه از تصاویر حرفه‌ای را در خود دارد. زمانی که کارتان به اتمام رسید می‌توانید به راحتی ساخته‌های خود را با دوستان یا خانواده‌تان به اشتراک گذاشته و حتی چاپ نمایید.

ویژگی‌ها :

بیش از ۲۲۰ تصویر که به صورت حرفه‌ای طراحی گردیده‌اند

تنها برنامه کتاب رنگ‌آمیزی که مداد، ماژیک و قلم‌مو را شبیه‌سازی می‌کند

حالت‌های رنگ‌آمیزی پر کردن با لمس و رنگ‌آمیزی سنتی

بی‌نهایت رنگ با استفاده از پالت حرفه‌ای

با ایمیل، اس‌ام‌اس، فیسبوک، اینستاگرام و غیره کار خود را به اشتراک بگذارید

پشتیبانی کامل از انگشت و قلم‌های لمسی شخص ثالث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Pigment – Coloring Book v1.2.8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..