تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




King of Raids: Magic Dungeons v2.0.24

تاریکی همه جا را فرا گرفته و شما تنها امید شهر هستید تا عدالت را بازگردانید، در برابر دشمنان بی‌رحم مبارزه کرده و هیولاها را نابود نمایید. پس فکر می‌کنید که از عهده قلع و قمع کردن دشمنان در مسیر سیاه‌چال‌های خطرناک و غافلگیرکننده، دوری کردن از تله‌های مرگبار، کشتن هیولاها، جمع‌آوری غنائم قدرتمند و به زیر کشیدن غول‌ها بر می‌آیید؟

King of Raids: Magic Dungeons برای بازیکنانی ساخته شده که طرفدار بازی‌های اکشن و گیم‌پلی هک و اسلش هستند. این بازی ساعت‌ها نبرد را با گرافیک و جلوه‌های صوتی شگفت‌انگیز به شما ارائه می‌کند که احساس واقعی گیر افتادن در سیاه‌چالی پر از هیولاها و موانع را به شما می‌دهد. رابط بازی کاربرپسند بوده و تنها چند بار نیاز دارید تا بازی را انجام دهید تا کاملاً به کنترل‌های آن عادت نمایید. پس از آن، بازی درباره کاوش اطراف، پیدا کردن دشمنان و سعی در نابود کردن آنان می‌باشد.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی هک و اسلش با یادگیری آسان

گرافیک خیره‌کننده با محیط‌های شگفت‌انگیز

جلوه‌های صوتی جالب و صداهای محیطی واقع‌گرایانه

سطوح مختلف دشواری و چالش‌های متفاوت

سیاه‌چال‌های به صورت تصادفی ایجاد شده

بر سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف مسلط شوید

جدول امتیازات برای به چالش کشیدن دوستان و خانواده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «King of Raids: Magic Dungeons v2.0.24»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..