تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم I, Tonya 2017

دانلود فیلم I, Tonya 2017

نام فارسی: من تونیا هستم

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۷.۶

ژانر: بیوگرافی،درام،ورزشی

فرمت:MKV

حجم: متغیر

کیفیت: DVDScr

زیرنویس: دارد

مدت زمان: ۱۱۹ دقیقه

سال ساخت: ۲۰۱۷

کارگردان: Craig Gillespie

بازیگران: Margot Robbie,Allison Janney,Sebastian Stan,Bobby Cannavale,Mckenna Grace,Bojana Novakovic,Julianne Nicholson,Caitlin Carver,Catherine Dyer,Joshua Mikel,Paul Walter Hauser,Evan George Vourazeris,Heather Williams,Jason Davis,Renah Gallagher

خلاصه داستان: داستان فیلم بر اساس زندگینامه تونیا هاردینگ، اسکیت‌باز معروف آمریکایی در دهه ۹۰ میلادی است. این فیلم اتفاقات باورنکردنی اما واقعی سال ۱۹۹۴ را پوشش میدهد، در طی مسابقات قهرمانی و انتخابی اسکیت‌سواری در کشور آمریکا که در شهر دیترویت برگزار می‌شد، نانسی کریگان که رقیب تونیا بود، پس از پایان تمرین با باتوم پلیس مورد حمله قرار گرفت که پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که جف گیلولی، همسر تونیا، این حمله را برنامه‌ریزی کرده است. این اتفاق باعث شد که پای کریگان بشکند و تونیا هاردینگ به المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ اعزام شود. اگرچه هاردینگ اولین زن آمریکایی به شمار می‌آمد که مسابقه سه مرحله‌ای را به اتمام رسانده بود اما میراث و شهرت او همیشه از سمت انجمن ورزشی خود، به عنوان یک رسوایی، لکه ننگین و بردی غیر منصفانه یاد می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم I, Tonya 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..