تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید چهار تخمه

فواید چهار تخمه

فواید چهار تخمه

در این قسمت از سایت نسیم فان خواص گیاه چهار تخمه را برای شما عزیزان قرار داده ایم، امیدوارم مورد توجه تان قرار گیرد.

اکثر افراد چهارتخمه را به عنوان دارویی گیاهی برای رفع سرفه ودرد قفسه سینه میخورند.دراد امه مطلب زیر خواص چهارتخمه را برای شما عزیزان بیان میکنیم.

این محصول برطرف کننده گلو درد-سینه درد-سرفه و سرما خوردگی است و برای باز کردن صدابسیار مفید است– توصیه می کنیم حتما این محصول را تهیه کنید زیرا بهتر از این دارو را در درمان بیماریهای فوق نخواهید یافت.

فواید چهار تخمه

فواید چهار تخمه

اجزای تشکیل دهنده چهارتخمه

اجزای چهارتخمه عبارتند از: قدومه، بارهنگ، سیستان و به دانه

دانه ای قدومه پس از خیس کردن لعاب فراوان دارد و برای نرم کردن سینه، رفع گلودرد و صاف کردن صدا مفید است. دم کرده این گیاه برای سرماخوردگی و رفع خشونت حلق و حنجره و گرفتگی صدا مفید است. از نظر طبیعت گرم و تر است. دم کرده ۱۰ گرم قدومه در یک لیتر آب جوش و مصرف چند فنجان از آن اشتهاآور بوده و نیروی جنسی را افزایش می دهد .ضمن آنکه صدا را صاف می کند و سرفه های خونی و خشک را تسکین می دهد.

از نظر طبیعت بارهنگ سرد و خشک است. ضمن آنکه خوردن عصاره بارهنگ برای سل، خونروی ریه وتنگی نفس مؤثر و مفید است. ریشه ، برگ و تخم بارهنگ قابض بوده و اثر نرم کننده دارد.

از میوه سیستان به عنوان قابض ، ضد انگل معده، مدر و نرم کننده سینه استفاده می شود.

پوشش داخلی دانه به دارای موسیلاژ است و وقتی در آب ریخته می شود محلول غلیظی بدست می آید که در آهار پارچه و تهیه لعاب برای آرایش موی سر بکار می رود.

از به دانه در رفع التهاب مخاط داخلی و درمان سرفه استفاده می شود. همچنین اثر نرم کننده دارد.

فواید چهار تخمه

فواید چهار تخمه

منبع: بیتوته

گردآوری: سایت تفریحی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر فواید بی نظیر زردچوبهفواید بی نظیر زردچوبه آنتی هیستامین چیست؟آنتی هیستامین چیست؟ بیوگرافی جلال همتی + تصاویر شخصی اوبیوگرافی جلال همتی + تصاویر شخصی او دانلود نسخه جدید کلش اف کلنز+کلون+موددانلود نسخه جدید کلش اف کلنز+کلون+مود طرز تهیه دلمه بادمجان مجلسی + فیلم آموزشیطرز تهیه دلمه بادمجان مجلسی + فیلم آموزشی طرز تهیه دلمه بادمجان حصیری مجلسی + فیلم آموزشیطرز تهیه دلمه بادمجان حصیری مجلسی + فیلم آموزشی طرز تهیه دلمه سبزیجات رژیمی + فیلم آموزشیطرز تهیه دلمه سبزیجات رژیمی + فیلم آموزشی طرز تهیه دلمه حصیری مجلسی با فلفل و کدو سبز + فیلم آموزشیطرز تهیه دلمه حصیری مجلسی با فلفل و کدو سبز + فیلم آموزشی بیوگرافی ستار خواننده + عکس های شخصی او و خانواده اشبیوگرافی ستار خواننده + عکس های شخصی او و خانواده اش بیوگرافی ساقی زینتی + جدیدترین تصاویر اوبیوگرافی ساقی زینتی + جدیدترین تصاویر او

انتشار برای دوستان

فیس نماانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید چهار تخمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..