تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموزش غیرفعال کردن نمایش حفاظت شده در Word

غیرفعال کردن نمایش حفاظت شده در Word

یکی از راه های انتشار ویروس در ویندوز تزریق فایل هایی با فرمت هایdocx,docمیباشد که با نرم افزار هایی از جمله Word از مجموعه افیس اجرا میشوند.با نسیم فان همراه باشید.

آفیس برای جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها به این روش، قابلیتی تحت عنوان Protected View یا همان «نمایش حفاظت شده» را در خود جای داده است که به کمک آن هرگاه شما فایلی را از اینترنت دانلود کرده و در این نرم‌افزار باز کنید، صرفا محتوای آن برای شما نمایش داده می‌شود و از اجرای کدهای مخرب یا دیگر کدهای درون فایل جلوگیری می‌شود.

این روش نمایش محتوا و حفاظت در برابر اجرای کد بسیار مفید است و چنانچه کاربری بخواهد در فایل موردنظر تغییراتی را اعمال کند کافی است روی گزینه به‌نمایش درآمده در بالای محیط کاربری کلیک کند تا ضمن خروج از حالت حفاظت‌شده، قابلیت ویرایش نیز در اختیار کاربر قرار داده‌ شود.

گاهی برخی از کاربران با فایل‌های متعددی سر و کار داشته و تمایل دارند بدون محدودیت هنگام نمایش هر فایل بتوانند نسبت به ویرایش آن نیز اقدام کنند. در این شرایط ممکن است کلیک کردن روی گزینه مربوطه برای خروج از حالت حفاظت شده کمی خسته‌کننده باشد و در این شرایط است که به یک ترفند برای غیرفعال کردن نمایش حفاظت شده در نرم‌افزار واژه‌پرداز نیاز خواهید داشت. اگر شما نیز به‌دنبال راهکاری هستید می‌توانید از این روش کمک بگیرید:

نرم‌افزار Word از مجموعه نرم‌افزاری آفیس را اجرا کرده و از بالا سمت چپ ضمن کلیک روی منوی فایل، گزینه Options را کلیک کنید.

از نوار سمت چپ روی گزینه Trust Center کلیک کنید.

در سمت راست صفحه روی گزینه Trust Center Settings کلیک کرده و در پنجره جدید از نوار سمت راست روی Protected View کلیک کنید.

حالا علامت چک‌مارک همه گزینه‌های موجود در بخش سمت راست را غیرفعال کرده و با کلیک روی گزینه OK همه پنجره‌های فعال را ببندید.

از حالا میتوانید به راحتی فایل ها را ویرایش کنید.

توجه: غیرفعال کردن این قابلیت ممکن است خطرات امنیتی برای رایانه شما به همراه داشته باشد.

منبع:جام جم انلاین

گرداوری:نسیم فان

مطالب متنوع دیگر اموزش ترفندهای عجیب ویندوز10اموزش ترفندهای عجیب ویندوز۱۰ اموزش قرار دادن ویدیو برای تصویر حساب کاربری در ویندوز 8اموزش قرار دادن ویدیو برای تصویر حساب کاربری در ویندوز ۸ اموزش غیرفعالسازی به‌روز رسانی ویندوز ۱۰اموزش غیرفعالسازی به‌روز رسانی ویندوز ۱۰ اموزش استفاده از Dynamic Lock ویندوز 10اموزش استفاده از Dynamic Lock ویندوز ۱۰ آموزش غیرفعالسازی وان درایو در ویندوز 10آموزش غیرفعالسازی وان درایو در ویندوز ۱۰ اموزش بستن پنجره های هنگ ویندوزاموزش بستن پنجره های هنگ ویندوز چگونه از آپدیت بودن ویندوز سیستم خود مطلع شویدچگونه از آپدیت بودن ویندوز سیستم خود مطلع شوید ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده در تلگرامارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده در تلگرام اموزش نصب Windows Media Center در ویندوز 10اموزش نصب Windows Media Center در ویندوز ۱۰ ۵ راهکار ساده برای جلوگیری از کند شدن رایانه‌۵ راهکار ساده برای جلوگیری از کند شدن رایانه‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموزش غیرفعال کردن نمایش حفاظت شده در Word»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..