تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعاتی که شنیدن آن برای ستاره جوان استقلال شیرین نیست!

مهدی قائدی هفته پرسروصدا و پرفراز و نشیبی را گذراند. او ابتدای هفته را خیلی خوب شروع کرد. در ترکیب اصلی استقلال مقابل تیم شهرش قرار گرفت و بازیکن فیکس آبی‌ها بود.

 

 بعد از بازی فیکس قائدی در جام حذفی، ادامه هفته به حاشیه‌های فضای مجازی گذشت و آخر آن نیمکت‌نشینی کامل مقابل نفت آبادان بود و حتی از حضور چند دقیقه‌ای او هم خبری نبود. البته نیمکت‌نشینی تنها اتفاق بد برای قائدی نبود. بعد از آن از گوشه و کنار زمزمه‌هایی به  عنوان حضور او به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های دیگر شنیده شد. شایعاتی که اصلا برای او و البته هوادارانی که علاقه زیادی به او دارند شیرین نیست. البته یکی از مسئولاناستقلال این شایعه را تکذیب کرد و گفت شفر درخواستی برای انتقال قرضی این بازیکن نداشته است اما تجربه ثابت کرده هر موضوعی که تکذیب شود، احتمالااتفاق می‌افتد.

 

با این حال بدون توجه به شایعان هم شرایط قائدی در استقلال فعلا خوب نیست و شاید انتقال قرضی برای او اتفاق دور از انتظاری نباشد. قائدی یکی از ذخیره‌های استقلال بود که در هر بازی شانس حضور در میدان را حداقل برای چند دقیقه داشت. ترکیب استقلال اما در نیم فصل دوم با دو تغییر مواجه شده است. اضافه شدن محسن کریمی و برزای و تهدید این دو تغییر برای مهدی قائدی. با اضافه شدن این دو بازیکن کار به اندازه کافی برای قائدی سخت شده بود که کریمی با درخشش در اولین بازی‌اش که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود شرایط را برای این بازیکن جوان بسیار بدتر کرد. کریمی که به نوعی در این بازی هت‌تریک کرد حالا دیگر به راحتی به نیمکت منتقل نمی‌شود. به او باید بهنام برزای را هم اضافه کرد که قرار است به ترکیب اضافه شود. حضور این دو بازیکن حتی فرشید اسماعیلی و جابر انصاری را هم که موقعیت ثابت‌تری را در ترکیب استقلال داشتند را هم به خطر انداخته است و احتمالا آنها را هم به نیمکت‌ منتقل می‌کند چه برسد به قائدی.

 

با این شرایط شاید نیمکت نشینی قائدی فقط مربوط به این بازی و حاشیه‌های این هفته نباشد و اتفاقی ادامه دار شود. مگر با حضور قرضی در تیمی دیگر، که جای خالی برای پدیده استقلال را در ترکیبش دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعاتی که شنیدن آن برای ستاره جوان استقلال شیرین نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..