تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحاتی سوشا مکانی درباره بازگشت به لیگ برتر

سوشا مکانی گلر جدید صنعت نفت توضیحاتی درباره بازگشت به لیگ برتر، بازی حذفی مقابل استقلال و همین‌طور ماجرای اخیر قائدی می‌دهد.

 

از سوئد و نروژ پیشنهاد داشتم

در این فصل از سال لیگ‌های اسکاندیناوی تعطیل است و دو، سه ماهی بازی‌های رسمی برگزار نمی‌شود. برای اینکه عقب نمانم تصمیم گرفتم به ایران بیایم و در لیگ برتر بازی کنم. به خاطر همین صحبت‌هایی با مسئولان میوندالن داشتم و تصمیم بر این شد در لیگ دیگری بازی کنم. اول صحبت از اروپا شد. خب من پیشنهاداتی از سوئد و نروژ داشتم ولی چون بازی‌ها تعطیل است، گفتم می‌خواهم جایی بروم که بازی کنم و مسابقات تعطیل نباشد.

 

اسم نمی‌برم

طی صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم قرار شد ۶ ماه به ایران برگردم. طبیعتاً تیم‌های موفق دست به ترکیب خود نمی‌زنند. صنعت در نیم‌فصل اول خوب کار کرد و به جمع ۴ تیم حذفی هم رفت ولی چون کادرفنی به من اعتقاد داشت، تأکید داشتند به این تیم ملحق شوم. چند پیشنهاد دیگر هم داشتم ولی نمی‌خواهم اسم‌شان را ببرم. اصلاً دنبال بازارگرمی نبودم. در این انتقال دنبال پول هم نبودم. الان بیشتر پول انتقالم هم به باشگاه میوندالن می‌رسد.

 

به من اعتقاد داشتند

نفت کادرفنی بسیار خوبی دارد. این اعتقاد به خودم را دیدم که تصمیم گرفتم به نفت بروم. انتخاب هوشیارانه کردم. کمالوند در این سال‌های اخیر همیشه به من اعتقاد داشت و چند بار حرف زده بودم تا به تیمش بروم. خوشحالم حالا در صنعت شاگرد این مربی هستم.

 

مقابل استقلال، آبادان زرد طلایی است

قطعاً در نیمه‌نهایی حذفی متفاوت‌تر از بازی لیگ مقابل استقلال بازی می‌کنیم. تیمی که به این مرحله از رقابت‌ها رسیده، کیفیت بالایی دارد. قطعاً در بازی حذفی در آبادان رنگی به غیر از زرد طلایی وجود ندارد و قطعاً حمایت صددرصدی هواداران را خواهیم داشت. می‌خواهیم با قهرمانی در حذفی به آسیا برویم.

 

پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که پرسپولیس بهترین تیم ایران است. یکی از قدرت‌های آسیاست. کادرفنی و بازیکنانش بی‌نظیر هستند. شکست دادن این تیم در آزادی کار هر تیمی نیست ولی صنعت توانست این کار را انجام بدهد. می‌دانم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و ان‌شا‌ءالله صنعت هم قهرمان حذفی.

 

از قائدی دزدی شده، او مقصر است؟!

درباره این اتفاقی که برای قائدی افتاد... فقط شنیده‌ام چه اتفاقی افتاده است. متوجه شدم که صفحه‌‌اش را هک کرده‌اند. اسم این صفحه شخصی است. یعنی حریم خصوصی‌‌اش به حساب می‌‌آید. یعنی هر اتفاقی در حریم شخصی او می‌افتد به من و دیگران ربطی ندارد. متأسفانه به صفحه قائدی حمله کرده‌اند. او بازیکن مستعدی است و با آینده ورزشی این جوان بازی شده است. جالب اینجاست که در نهایت قائدی محکوم می‌شود. چرا؟ چون در حریم شخصی خودش حالا با کسی حرف زده است. درد ما این است. اگر خودش اطلاعاتش را در اختیار همه قرار داده بود باید با او برخورد شود ولی یک نفر صفحه‌‌اش را هک کرده و اطلاعاتش را بیرون داده. پس کار بد را دیگری کرده است. اصلاً طرف دوست دارد با شورت ورزشی در خانه‌‌اش راه برود، بیرون که این کار را نمی‌کند. می‌توانیم دوربین در خانه بگذاریم و بعد تصویرش را پخش کنیم؟ جوان ۱۸ ساله هم اشتباه می‌کند ولی هر کسی می‌تواند در حریم خودش هر کاری کند. به نظر من این دزدی و سرقت از زندگی قائدی است. مثل این است که از یک نفر دزدی می‌شود و بعد او را مقصر می‌دانیم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحاتی سوشا مکانی درباره بازگشت به لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..