تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله با ترس کودکان، علت را بشناسید

ترس از شبه حیوانات در حوالی سه سالگی در کودکان به وجود می‌آید.

خوب و بد خیال پردازی کودکان
متین السادات نصری روان شناس و مدرس دانشگاه  اظهار کرد: ترس از شبه حیوانات در حوالی سه سالگی در کودکان به وجود می‌آید و در این سن ناگهان محیط کودک که هنوز برایش مرموز است با ترس از اشیا همراه می‌شود.

قوه تخیل کودک
وی با اشاره به دلیل این نوع ترس در کودکان گفت: کودکان در این سن از  قوه تخیل  خود بهره می‌گیرند تا بتوانند با محیط اطرافشان ارتباط برقرار کنند.

احساس ترس

آنها در این سن به اشیا و پیرامون خود زندگی می‌دهند بدین منظور که تصور می‌کنند اشیا اطرافشان جان دارند و اگر بعنوان مثال پایشان به دری بخورد می‌گویند که این در پایم را به درد آورد سپس آنها از تصور خطری که اشیا برای وی دارند احساس ترس می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله با ترس کودکان، علت را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..