تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با 130 میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟

فرادید|ارسلان سلیمانیان، گذشت آن زمان ها که می شد پای چک 130 میلیون تومانی را امضا کرد و به ازای آن سوییچ یک دستگاه شاسی بلند لوکس آلمانی مثل ب.ام.و X3 تحویل گرفت! حتی گذشت آن دورانی که با 130 میلیون تومان می شد یک شاسی بلند خوشنام کره ای مثل کیا اسپرتیج خریداری کرد!

این روزها بازار خودروی ایران به «سر گردنه ای» تبدیل شده که دیگر با این مبالغ حتی نمونه های کم کارکرد خودروهای کره ای را هم نمی توان خرید! به طوری که امروز اگر با بودجه زیر 150 میلیون تومانی قصد خرید یک کراس اوور (شاسی بلند سایز متوسط) داشته باشید، تنها چند گزینه چینی پیش رو خواهید شد.

این چینیِ گران قیمت

به گزارش فرادید،  در این بین، «تیگو 7» که به تازگی به بازار عرضه شده گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و با قیمت 130 میلیون تومانی یکی از گرانترین خودروهای چینی بازار ایران به حساب می آید. رقمی که یک روز خوابش را هم نمی دیدیم بابت خرید خودروی چینی پرداخت کنیم، اما حالا این کابوس در واقعیت تعبیر شده است!


کوتاه در مورد تیگو7

این چینیِ گران قیمت

تیگو7 برخلاف دیگر محصولات چینی که عمدتا کپی ناخوانایی از محصولات قدیمی خودروسازان مطرح دنیا هستند، دارای شخصیتی مستقل و به روز است. طراحی تیگو7 را باید یک سر و گردن بالاتر از رقبای هموطن آن دانست و حتی با کمی ارفاق می توان آن را هم سنگ رقبای کره ای ارزیابی کرد.

در داخل کابین نیز اوضاع به همین منوال است و تیم طراحی تیگو7 توانسته دکوراتیو داخلی شکیل و مدرنی را برای این خودرو خلق کند. اما با این حال کیفیت متریال و کیفیت مونتاژ تیگو7 هنوز با استانداردهای جهانی فاصله چشمگیری دارد. این کراس اوور به یک پیشرانه 1.5لیتری توربوشارژردار مجهز شده که می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور را تولید و در اختیار راننده قرار دهد.

این چینیِ گران قیمت

این پیشرانه به کمک یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار، می تواند تیگو7 را ظرف مدت 10.8ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند که شتاب قابل قبولی برای این محصول چینی به حساب می آید. تیگو7 در بازار روز پایتخت با قیمت تقریبی 127 الی 130 میلیون تومان دست به دست می شود که علی رغم ظاهر جذاب و توانایی فنی مطلوب و آپشن های پرشمار، رقم بسیار گزافی است. از مهمترین رقبای تیگو7 در بازار ایران می توان به «بی‌وای‌دی اس6» (با قیمت تقریبی 105 میلیون تومان در بازار آزاد) و «هایما اس7» (با قیمت تقریبی 97 میلیون تومان در بازار آزاد) اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با 130 میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..