تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بصیرت قطب نمای شناخت فتنه در فضای غبارآلود است

کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری پایگاه های حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز در آستانه نهم دی گفت: بصیرت قطب نمای شناخت فتنه در فضای غبارآلود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاری وردیان افزود: در فضای غبارآلود فتنه فتنه گران به قدری باطل را به شکل حق در می آورند که تشخیص آن از باطل مشکل می شود و بر همین اساس ناخواسته در صف باطل قرار می گیرند.

وی فتنه 88 را از همین فضای غبارآلود خواند و اظهارداشت: در سال 88 فتنه گران چنان لباس و موضع خود را حق جلوه دادند که بسیاری از  جوانان و مردم نیز ناخواسته در برخی از برنامه های آن ها همراه شد ولی با بیانات رهبری که روشنگری کردند صفحه فتنه برگشت.

تاری وردیان اضافه کرد: مردم با بصیرت و موقع شناسی توانستند خط خود را از فتنه گران جدا کرده و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچند و حماسه نهم دی را در تاریخ با بصیرت ثبت کرده و بار دیگر نشان دهند پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: اهداف فتنه گران از آغاز انقلاب تاکنون با توطئه های مختلفی که در این خصوص داشتند بی تفاوت کردن مردم به نظام است که هنوز هم با برنامه های دیگر آن را دنبال می کنند.

 تاری وردیان هوشیاری و بصیرت را در هر زمان برای شناخت فتنه و مقابله با فتنه گران مهم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: به اذعان تحلیل گران و رسانه های خارجی مردم با بصیرت خود در حماسه نهم دی دنیا را به حیرت گذاشتند.

بصیرت قطب نمای شناخت فتنه در فضای غبارآلود است

وی از مردم خواست با ولایت مداری و بصیرت خود همچنان در عرصه های مختلف حضور یابند و خط و محور حرکت خود را منویات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب قرار دهند.

نشست روشنگری پایگاه های زینبی، کربلا و شعبان حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز در امامزاده «دال ذال» کلان شهر تبریز برگزار شد که برنامه مولود خوانی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از بخش های  جنبی آن بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بصیرت قطب نمای شناخت فتنه در فضای غبارآلود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..