تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهم دی، فریاد پیام ولایت مداری ملت ایران به جهانیان بود

بیانیه بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت نهم دی؛

هشت سال از حادثه تلخ و تاثر بار فتنه 88 می‌گذرد. حادثه‌ای که عده ای خواص بی بصیرت به خاطر قدرت‌طلبی و دنیا خواهی برای این ملت رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند.

یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است. دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت قدرشناس را به جهانيان فرياد زد و مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشوراست كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع ناصواب‌شان به ارمغان آورد.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی ضمن محکومیت تلاش عده ای مغرض و معاند نظام جهت تطهیر و تبرئه عاملین و اصحاب فتنه 88 و با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی برای حضور پرشور در آیین‌های گرامیداشت حماسه 9 دی، اعلام می‌دارد جامعه کارگری و کارفرمایی استان همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پاسدار انقلاب و نظام و خون شهدا بوده و تحت منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مد ظله العالی) آماده حضور به هنگام جهت خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی و مدافع انقلاب می‌باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهم دی، فریاد پیام ولایت مداری ملت ایران به جهانیان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..