تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟

افرادی مثل لیلا حاتمی، وحید جلیلوند، کریستف رضاعی و ثریا قاسمی امسال در جشنواره فجر حضور ندارند.

به گزارش سینماخبرنزدیک به 35 روز دیگر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برگزار می شود. جشنواره‌ای که مکانی برای رقابت و عرض اندام فیلمسازان شده است. با توجه به چند روز باقی مانده به برگزاری این دوره از جشنواره هنوز اسامی فیلم های بخش مسابقه اعلام نشده، اما طبق گفته دبیر جشنواره تا 10 دی ماه اسامی بخش سودای سیمرغ رسانه ای خواهد شد و باید دید چه کسانی در این دوره رقابت و به نوعی جشنواره را داغ خواهند کرد.

پس از یک رقابت نفس گیر برگزیدگان هر دوره مشخص می شود و با اعلام این اتفاق مسیر تازه‌ای برای سیمرغ بگیران رقم می خورد که ممکن است آینده درخشانی پیش رو داشته باشند و یا روند نزولی را طی کنند، که همه این اتفاقات بستگی به شرایط فرد برگزیده و سینما دارد.

برگزیدگان سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز از قاعده مستثنی نیستند و زمانی که اسمشان به عنوان برگزیده معرفی شد جریان تازه ای را تجربه کردند. با بررسی سیمرغ داران سی و پنجم می توان فهمید این جایزه چه سرنوشتی را برای آنها رقم زد.

ایمان امیدواری سال گذشته سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «زیرسقف دودی» دریافت کرد و امسال نیز با فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی متقاضی حضور در جشنواره سی و ششم است.

سیمرغ بهترین صداگذاری سال گذشته را سیدعلیرضا علویان برای «بدون تاریخ، بدون امضاء» گرفت و امسال میخواهد شانس خود را با فیلم «دوباره زندگی» اولین ساخته بلند سینمایی رضا فهیمی امتحان کند.

محسن تنابنده که در جشنواره سی و پنجم برگزیده بازیگر نقش اول مرد برای «فراری» شد، امسال با دو فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی جمشید محمودی و فیلم «خودسر» جدیدترین اثر بلند سینمایی کمال تبریزی متقاضی حضور در این دوره است.

سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟ 

کامبوزیا پرتوی که سال گذشته برای «فراری» توانست عنوان بهترین فیلمنامه را کسب کند امسال در قامت کارگردانی و نویسندگی برای فیلم سینمایی «کامیون» متقاضی سیمرغ بهترین کارگردانی و فیلمنامه است.

سیمرغ بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم به سیدمحمود رضوی برای «ماجرای نیمروز» رسید. او نیز امسال با فیلم «لاتاری» متقاضی جشنواره سی و ششم فجر است.

سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟

بهزاد جعفری طادی که برای «ماجرای نیمروز» توانست سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس را دریافت کند در همکاری دوباره با محمدحسین مهدویان در فیلم «لاتاری» آماده رقابت در جشنواره امسال است.

پرویز آبنار سال گذشته برای «فراری» سیمرغ بهترین صدابرداری را دریافت کرد و حالا با فیلم «کامیون» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر است.

سیمرغ بهترین تدوین سال گذشته به سهراب خسروی برای «تابستان داغ» رسید و امسال شانس خود را به فیلم «سراسر شب» محک می‌زند.

سیمرغ بهترین فیلمبرداری فجر سی و پنجم را هومن بهمنش برای «تابستان داغ» دریافت کرد و شانس خود را با فیلم «سال دوم، دانشکده من» رسول صدرعاملی امتحان می‌کند.

مریلا زارعی نیز برای «زیر سقف دودی» عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد و امسال نیز با فیلم «سوءتفاهم» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر است.

نوید محمدزاده برگزیده سیمرغ سال گذشته فیلم فجر اسمال با «مغزهای کوچک زنگ زده» متقاضی جشنواره سی و ششم فیلم فجر است.

سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟

در آخر افراد دیگری لیلا حاتمی، وحید جلیلوند، کریستف رضاعی و ثریا قاسمی به ترتیب سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن، سیمرغ بهترین کارگردانی، سیمرغ بهترین موسیقی و سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن را دریافت کردند که امسال با هیچ فیلمی در جشنواره فجر حضور ندارند.

سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟

انتهای پیام/

برگزیدگان غایب در جشنواره فجر 36



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیمرغ‌داران سال گذشته با کدام فیلم به فجر 36 می‌آیند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..