تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله کرمان یک زخمی بر جای گذاشت

بخشدار کوهساران گفت: تاکنون یک نفر بر اثر زلزله ۵.۱ ریشتری در روستای هروز اولیاء هجدک مصدوم شده است.

صراط: بخشدار کوهساران گفت: تاکنون یک نفر بر اثر زلزله ۵.۱ ریشتری در روستای هروز اولیاء هجدک مصدوم شده است.

به گزارش تسنیم، محسن مظفری در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: بر اثر زلزله 5.1 ریشتری امشب در منطقه هجدک یک نفر در روستای هروز اولیاء هجدک مصدوم شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال ارزیابی منطقه هستیم گفت: هنوز آمبولانس به منطقه نرسیده و بخش کوهساران با وجود 67 روستا تنها یک اورژانس بین‌جاده‌ای دارد.

بخشدار کوهساران با بیان اینکه اعزام آمبولانس از شهر راور تا منطقه هجدک حداقل نیم ساعت طول می‌کشد افزود: پایگاهی که وجود دارد بین‌جاده‌ای است و بخش کوهساران با وجود 10 هزار نفر جمعیت و زلزله‌خیز بودن آن نیازمند پایگاه‌های اورژانس بیشتری در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان مناسبی در دهستان حرجند برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس وجود دارد خاطر‌نشان کرد: در بازدید کولیوند رئیس اورژانس کشور از منطقه زلزله‌زده هجدک این ساختمان مشاهده شد اما هنوز تصمیمی بر راه‌اندازی اورژانس در منطقه گرفته نشده است.

مظفری با تاکید بر اینکه هجدک کرمان با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها و جمعیت آن، نیازمند راه‌اندازی حداقل دو پایگاه اورژانس دارد گفت: در سفر وزیر بهداشت به این منطقه نیز این موضوع گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله کرمان یک زخمی بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..