تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع قدیمی ترین درخت کاخ سفید توسط ملانیا

ملانیا ترامپ

عکس این درخت از سال 1928 تا 1998 در پشت اسکناس های 20 دلاری چاپ می شد.

به گزارش مشرق، روزنامه خراسان نوشت:

در آستانه کریسمس، بانوی اول آمریکا تصمیم گرفت درخت 200 ساله در محوطه کاخ سفید قطع شود! علت قطع شدن این درخت مهار شدن با کابل های نگهدارنده بیان شده است .این درخت بزرگ از خانواده ماگنولیاست و در آمریکا به عنوان ماگنولیا جکسون شناخته می شود.

بنا بر افسانه ها، برنده انتخابات ریاست جمهوری در سال 1828، اندرو جکسون هفتمین رئیس جمهور آمریکا دستور داد تا در مقابل کاخ سفید درختی از خانواده ماگنولیا که مورد علاقه همسرش راشل بود کاشته شود.ماگنولیا جکسون به طور گسترده ای در ایالات متحده و در سراسر جهان شناخته شده بود.

عکس این درخت از سال 1928 تا 1998 در پشت اسکناس های 20 دلاری چاپ می شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع قدیمی ترین درخت کاخ سفید توسط ملانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..