تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کویت: شورای همکاری خلیج فارس به فعالیت خود ادامه خواهد داد

معاون وزیر امور خارجه کویت از ادامه فعالیت شورای همکاری خلیج فارس علیرغم اختلاف میان سه کشور عضو آن با قطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، معاون وزیر امور خارجه کویت روز چهارشنبه در اظهاراتی اعلام کرد که کشورش به تلاش ها برای حل بحران قطر ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، «خالد الجارالله» در حاشیه کنفرانسی در کویت با اعلام این مطلب، گفت که شورای همکاری خلیج فارس علیرغم اختلاف میان سه کشور عضو آن با قطر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است که عربستان به همراه مصر، امارات و بحرین قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرده و روابط دیپلماتیک با این کشور را قطع کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کویت: شورای همکاری خلیج فارس به فعالیت خود ادامه خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..