تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغیه جدید واردات خودرو، آیا بنز و بی ام و اجازه واردات ندارند؟

ابلاغیه جدید واردات خودرو، آیا بنز و بی ام و اجازه واردات ندارند؟

آخرین اخبار یکی دو هفته پیش بود که سیاست جدید دولت در قبال خودروهای وارداتی اعلام شد و نه تنها مژده‌ی افزایش قیمت خودرو را به مردم داد بلکه پیام آور کاهش تنوع خودرو در بازار کشور نیز بود. یکی از بندهای بحث بر انگیز این دستور العمل جدید تعیین سقف قیمت برای خودروهای وارداتی است که معادل ۴۰ هزار دلار تعیین شده است. همچنین در حالی که خبرهای قبلی حاکی از تغییر محدودیت حجم موتور از ۲۵۰۰ سی سی به ۳ هزار سی سی بودند اما امروز یکی از مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت از خبر داده است که این محدودیت همچنان پابرجا خواهد ماند و خودروهای دارای حجم بالای ۲.۵ لیتر اجازه ی واردات را ندارند.
همچنین این مقام مسئول گفته است که با توجه به محدودیت قیمت ۴۰ هزار دلاری برای خودروهای وارداتی دیگر هیچ مدلی از شرکت های مرسدس بنز، بی ام و و لکسوس اجازه ی واردات به کشور را نخواهد داشت. اما این خبر و البته سایر اخباری که در خصوص سیاست جدید دولت در خصوص ماشین های وارداتی منتشر شده است سبب شده قیمت بسیاری از خودروهای لوکس و به خصوص آلمانی در هفته های گذشته افزایش زیادی پیدا کند به طوری که در برخی مدل ها رقم این افزایش قیمت به ۲۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.
اما باید گفت که فعلا هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر نظر نهایی دولت بود. چون مدیر بازاریابی شرکت پرشیا خودرو نیز در مصاحبه ای گفته است که تا کنون هیچ ابلاغیه ای در خصوص ممنوعیت واردات خودروهای بی ام و به این شرکت ابلاغ نشده است و اصلا قانون نمی تواند منعی برای واردات در نظر بگیرد.
با این اوصاف و خبر هایی که هر روز به گوش می رسد باید بگوییم که بازار خودروی کشور در یک دوران بسیار پر التهاب و بی ثبات به سر می برد که به نفع هیچ کسی مخصوصا مشتری نیست. خودروبانک نیز به طور جدی پیگیر این مساله است و به محض دریافت هر خبر جدید و موثقی آن را منتشر خواهیم کرد. در هر حال باید منتظر ماند و دید دولت در نهایت با این آشفته بازار چه خواهد کرد و آیا راه ورود برندهای مطرح جهانی به بازار کشور بسته خواهد شد یا مردم فرصت استفاده از این خودروها را پیدا خواهند کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغیه جدید واردات خودرو، آیا بنز و بی ام و اجازه واردات ندارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..