تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای خوش بازار مسکن در تهران

بررسی جدیدترین آمارهای معاملات مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد که خرید و فروش آپارتمان در پایتخت با رشد قابل توجهی مواجه شده به گونه‌ای که برخی فعالان بازار با توجه به آمارهای منتشره از خروج کامل مسکن از رکود خبر می‌دهند.

بر اساس تازه‌ترین آمارهای دفتر اقتصاد مسکن، طی آذرماه ۱۳۹۶ در شهر تهران ۱۷ هزار و ۹۸۵ قرارداد خرید و فروش امضا شده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲/ ۲۰ و ۴/ ۵۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان در شهر تهران هم طی آذرماه سال جاری چهار میلیون و ۹۹۶ هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴ و ۶/  ۱۳ درصد افزایش یافته است که نشان از تغییر محسوس در قیمت مسکن دارد. به گزارش دنیای اقتصاد، اگرچه پس از وقوع زلزله ملارد برخی از فعالان بازار مسکن از احتمال تاثیرگذاری آن بر افزایش تقاضای فروش در تهران خبر داده بودند اما کارشناسان حوزه مسکن پیش‌بینی می‌کنند این تاثیرات زودگذر بوده و رونق معاملات در ماه‌های پایانی سال همچنان ادامه یابد. دست‌اندرکاران دولت دوازدهم در تلاشند با پرداخت تسهیلات قدرت خرید مصرف‌کنندگان را تقویت کنند.

 

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای خوش بازار مسکن در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..