تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاصد گردشگری مد روز

مقاصد گردشگری مد روز

امروزه سفر و تورهای خارجی هم سبک و مد روز مربوط به خود را دارد و برای هر هدفی مسیر خاصی تعریف شده است. با توجه به دنیای اطلاع رسانی که امروزه رواج یافته است، علم و اطلاعات مردم نیز برای سفر و شناخت مقاصد گردشگری نیز بیشتر شده است.

شاید تا 20 سال گذشته کسی شناختی از کشور مالدیو نداشت و یا سالیان قبل با فوتبال معروف بین ایران و مالیدو شناخته شده بود. ولی امروزه  زوجهای جوانی که برای ماه عسل میخواهند سفری لوکس را تجربه کنند حتما به تور مالدیو فکر میکنند و این سرزمین رویایی را با هتلهایی بر روی آب بارها و بارها در اینترنت جستجو میکنند تا برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشند. البته به قدری تنوع هتلها در مجمع الجزایر مالدیو زیاد است که انتخاب را برای شما سخت می کند و البته ناگفته نماند که تور مالدیو از جمله تورهای با نرخ نسبتا بالا محسوب میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور مالدیو با کارشناسان آیشم تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال سبک سفرهای تفریحی و ساحلی هستید، ما به شما تور اسپانیا را پیشنهاد می دهیم شما در این سفر میتوانید هم از طبیعت زیبا لذت ببرید، هم سواحل لوکس را تجربه کنید و همچنین از آثار باستانی بی نظیری بازدید کنید.
شهرهایی همچون مادرید، بارسلونا، والنسیا، مالاگا، و ده ها شهر دیگر از جمله مقاصد سفری هستند که مسافرین ایرانی بسیاری، از آنها استقبال کرده اند. به تازگی با وجود پرواز مستقیم که از تهران به بارسلون با پرواز ماهان برقرار شده است راحتی سفر برای شما عزیزان بسیار بیشتر شده است در خود کشور اسپانیا هم به خاطر وجود قطارهای سریع السیری که وجود دارد میتوانید به راحتی و با هزینه ای بسیار کم و زمانی کوتاه راهی شهرهای دیگر شوید. برای مشاهده اطلاعاتی درباره کشور اسپانیا و پکیج های اسپانیا به سایت www.aysham.com  مراجعه نمایید.
در ادامه به معرفی کشوری می پردازیم که گل سر سبد مقاصد گردشگری اروپاست.

کشور یونان سرزمین خدایان و الهه های باستان، سرزمین سواحل و جزایر رویایی، آثار تاریخی همچون آکروپلیس و مردمانی مهمان نواز که با رویی گشاده در جای جای این سرزمین پذیرای شما هستند. از جمله شهرهایی که به شما توصیه میکنیم حتما از آن بازدید کنید آتن، هراکلیون، خانیا، سانتورینی، سارونیک، تسالونیکی است که در هر یک از این مقاصد میتوانید هم از طبیعت و هم از آثار تاریخی و فرهنگ مردمان این کشور لذت ببرید. سبک غذاهای کشور یونان به سبک فرهنگ غذایی ایران بسیار نزدیک است و مطمئنا مشکلی در انتخاب منوی غذایی نخواهید داشت. در ضمن ویزای کشور یونان شنگن میباشد و شما عزیان می توانید به راحتی از سایر کشورهای عضو شنگن نیز بازید کنید و علاوه بر تور یونان میتوانید از تورهای ترکیبی دفتر خدمات مسافرتی آیشم همچون تور یونان + اسپانیا، تور یونان + ایتالیا، تور یونان + فرانسه استفاده فرمایید.

پایان رپورتاژ/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاصد گردشگری مد روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..