تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه جای جوش و آکنه را با آرایش بپوشانیم؟

loading...

شاید شما هم در نوجوانی پوست تان دچار آسیب شده و دوست دارید از جای جوش و آکنه روی صورت تان خلاص شوید. بدیهی است که برای درمان قطعی باید راه هایی مثل کرم ها، لیزر و … را امتحان کنید اما برای پوشش موقتی جای جوش و آکنه با آرایش تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

جای جوش و آکنهآرایش و زیبایی ۱. تازه و با طراوت شروع کنید:

برای شروع آرایش لازم است از تمیزی و مرطوب بودن صورت تان اطمینان کامل پیدا کنید. حتی اگر پوست چربی دارید و حس می کنید پوست تان به طور طبیعی رطوبت دارد، باز هم از یک مرطوب کننده مناسب با پوست تان پیش از شروع استفاده نمایید.

جای جوش و آکنه

۲. از پرایمر استفاده کنید:

پرایمر یک زیرساز آرایش است. کمک می کند که سطح پوست تان صاف شود و همچنین دوام کرم پودر را بیشتر می کند. از نوک انگشتانتان برای زدن پرایمر کمک بگیرید و بهتر است چند دقیقه پیش از زدن کرم پودر باید از پرایمر استفاده شود.

۳. برای پوشاندن جای جوش و آکنه از کانسیلر استفاده کنید:

سعی کنید برای خرید یک کانسیلر خوب، سخاوتمندانه هزینه کنید. کانسیلر را نیازی نیست به تمام صورت بزنید و تنها به شکل ضربدر آن را روی لکه های صورت تان که می خواهید پوشانده شوند اعمال کنید.

۴. کانسیلر را با ملایمت پخش کنید:

کانسیلر را با دقت و به کمک یک اسفنج تمیز آرایشی روی لک های صورت بزنید و پخش کنید. اسفنج را به صورت ضربه ای روی پوست بزنید. شما می توانید نتیجه حیرت انگیز آن را مشاهده نمایید.

جای جوش و آکنه

۵. حلقه سیاه زیر چشم را بپوشانید:

اکنون زمانی است که در انتظارید تا آرایش تان به خوبی روی صورت بخوابد. در این فاصله سعی کنید به کمک یک کانسیلر مناسب دیگر، سیاهی زیر چشم را بپوشانید. استفاده از کانسیلر، ترفندی بی دردسر و راحت برای حذف حلقه سیاه دور چشم است.

۶. از دستمال کاغذی کمک بگیرید:

برای اینکه آرایش تان طبیعی جلوه کند، از یک دستمال کاغذی کمک بگیرید و آرایش اضافی صورت را با آن جذب کنید. این کار به شما کمک می کند تا آرایش تان مصنوعی به نظر نرسد.

جای جوش و آکنه

۷. برای استفاده از کرم پودر مایع از برس آرایشی مخصوص استفاده کنید:

برای زدن کرم پودر یا هر کرم آرایشی می توان از انگشتان دست استفاده کرد اما برس آرایشی، کرم پودر مایع را بهتر روی صورت پخش می کند و برای پوشاندن جای جوش و آکنه نیز مناسب تر است. برس آرایشی را به کرم پودر آغشته کرده و سپس با حرکات مدور روی پوست صورت بکشید. نتیجه بی اندازه رضایت بخش خواهد بود.

۸. آرایش تان را فیکس کنید:

صبر کنید تا کرم پودر جذب پوست تان شود سپس از پودر فیکساتور استفاده کنید تا مطمئن شوید آرایش تان در تمام طول روز روی صورت باقی خواهد ماند. برای زدن پودر از برس بزرگ استفاده نمایید.

جای جوش و آکنه

۹. استفاده از اسپری برای اتمام کار:

اسپری های فیکساتور یا اسپری های آب معدنی موجود در بازار نه تنها موجب ماندگاری بیشتر آرایش می شوند بلکه احساس ناخوشایند سنگینی آرایش روی پوست را خنثی می کنند و همچنین موجب آبرسانی به پوست می شوند.

تا این مرحله از آرایش برای پوشاندن جای جوش و آکنه مفید بود. پس از این می توانید بقیه آرایش تان را ادامه دهید. به یاد داشته باشید وقتی آرایش لب و آرایش چشم زیبایی داشته باشید، این کار می تواند نگاه دیگران را منحرف کرده و دیگر جای جوش و آکنه روی صورت تان به چشم نمی آید.

loading... کانال تلگرام هفت گنج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه جای جوش و آکنه را با آرایش بپوشانیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..