تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رئیس‌جمهور وارد مشهد شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در این سفر قرار است پروژه‌های مسکن جدید زلزله زدگان روستایی را افتتاح و پروژه‌های گاز رسانی به روستا‌ها را مورد بهره برداری قرار دهد.


معاون اول رییس جمهور همچنین در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، به تشریح برنامه‌های دولت و نقش این استان در اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد پرداخت.


جهانگیری در این سفر علاوه بر زیارت حرم نورانی و مطهر امام رضا (ع)، بهره برداری از چند پروژه مهم فولادی نظیر مجتمع فولاد توسعه ملی و مجتمع فولاد آپال پارسیان در منطقه سنگان خواف و افتتاح کارخانه کاغذ در شهرستان بینالود را نیز در برنامه‌های خود خواهد داشت

 

انتهای پیام/ /ف. ج.

  سفرمعاون اول رئیس‌جمهور به خراسان رضوی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رئیس‌جمهور وارد مشهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..