تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریان فتنه در سال ۸۸ منافع ملی ما را تهدید کرد

جریان فتنه در سال ۸۸ منافع ملی ما را تهدید کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار نظری امروز در همایش میثاق با ولایت در حرم مطهر رضوی افزود: مهمترین هدف فتنه سرنگونی نظامی بود که با خون هزاران شهید بدست آمده است.

 وی گفت: حماسه ۹ دی نشان از حضور مردمی با شور و شعور انقلابی بود که بصیرت اعتقادی آن‌ها را به نمایش گذاشت.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی هم در این مراسم گفت:: مردم استان در سالروز حماسه ۹ دی با حضور در راهپیمایی پاسخی کوبنده به تهدیدهاو توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین لطیفیان با اشاره به نقش مهم هیات‌های مذهبی در حضور پور شور در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس افزود: به گفته دشمن جریان فتنه ۲۰۰ روز طول کشید، اما در ۲ روز ۹ و ۱۰ دی ماه ۸۸ با حضور یک پارچه مردم انقلابی برچیده شد.


رئیس شورای هیات‌های مذهبی مشهد مقدس در این مراسم گفت: بمناسبت گرامیداشت ۹ دی راهپیمایی بزرگی در روز شنبه هفته آینده از ساعت ۹ صبح در عرصه میدان شهداء مشهد مقدس برگزار می‌شود.


طباطبایی افزود: در این مراسم شرکت کنندگان با شعار‌های انقلابی در محکومیت سران فتنه به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می‌کنند.


وی گفت: از همه هیات‌های مذهبی و امت شهید پرور مشهد دعوت می‌شود تا با حضور پر شور خود در این مراسم دشمنان انقلاب و نظام را همچون گذشته مایوس کنند.


همچنین در پایان این مراسم از روسا مسئولان و مدیران برتر هیات‌های مذهبی خراسان رضوی که در ایام محرم و صفر امسال در استان فعالیت داشتند تجلیل شد.


همابش میثاق با ولایت با حضور هزار نفر از خادمان زائران امام رضا علیه السلام و اعضای شورای هیات‌های مذهبی استان به مذت یک روز در تالار قدس کتابخانه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ج


برگزاری همابش میثاق با ولایت با حضور هزار نفر از خادمان زائران امام رضا علیه السلام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریان فتنه در سال ۸۸ منافع ملی ما را تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..